13 במאי, 2013

עכשיו כבר מותר לגלות

למעלה מ-1,000 גלויות מתוך פרויקט "הגלויה הסודית" של יריד צבע טרי - מחכות רק לכם במרמלדה מרקט, שבוע לפני כולם. ההתנפלות הגדולה החלה

כבר כמה זמן שאנחנו שומרים סוד; מתלחשים במטבחון, מסתודדים באייפון ומחזיקים את עצמנו שלא לפלוט מילה. אבל זהו. מהבוקר כבר מותר לגלות: חנות חגיגית וענקית של פרויקט "הגלויה הסודית" נפתחה לקהל במרמלדה מרקט. מה זה אומר? הו הו. אל תשאלו (שזה אומר בפולנית מסורתית – תשאלו, או שזה הסוף שלכם).

הנה ההסבר:

בסוף החודש יתקיים בפעם ה-6 יריד האמנות הכי רותח, "צבע טרי", בו עשרות גלריות ואמנים עצמאיים משוויצים ומציגים את מרכולתם החדשה. אבל הנקודה שהכי מסעירה אותנו ביריד היא פינת "הגלויה הסודית": פרויקט המציג מאות עבודות אמנות קטנות, בפורמט ובגודל גלויה שהכינו יוצרים מפורסמים מהשורה הראשונה, לצד אמנים ומעצבים צעירים מהארץ ומהעולם. כל הגלויות מוצעות למכירה באופן אנונימי במחיר קבוע ואחיד של 180 ש"ח, ומבלי לחשוף את זהות האמן המסתתר מאחורי היצירה. רק לאחר הרכישה (המועברת כולה לתרומה למלגות אמנות), תגלו האם הגרלתם עבודה של מנשה קדישמן, של טרטקובר או בכלל של הגרבוז הבא. אקסייטינג!

אבל לא בגלל זה לחץ הדם שלנו בתקרה כרגע: לאור בקשות של מבקרי היריד – החל מהיום ולשבוע אחד בלבד (13-20.5), תוכלו אתם – יס, יס, אתם – להיכנס לחנות של "הגלויה הסודית" במרקט, להציץ לפני כל אלפי המתנפלים על למעלה מ-1,200 הגלויות הסודיות שכבר נמצאות שם, ולרכוש לעצמכם כבר עכשיו אחת (או יותר). תודו שהפתענו. הגלויה תחכה לכם ביריד עצמו (כרטיס כניסה מוזל ישוקלל עם הרכישה) או תישלח אליכם הביתה לאחריו.

אז קדימה: גם אם אתם לא בדיוק מאלה שרוכשים אמנות במכירות פומביות בסות'ביז, ובכל זאת מתחשק לכם לשים יד על פיס ייחודי שיש רק לכם בבית – היכנסו לחנות "הגלויה הסודית" ותנו לאמן שבכם להוביל.

פעם ראשונה – נמכר!

חנות ה"גלויה הסודית" – 13-20 מאי בלבד (180 ש"ח לגלויה, עותק אחד מכל אחת. בזמן היריד החנות המקוונת תהיה סגורה והגלויות יימכרו ביריד. כל ההכנסות ממיזם הגלויה הסודית נתרמות למלגות לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת במסגרת "נוער שוחר אמנות" – תוכנית למצטיינים של מרכז מאירהוף לחינוך לאמנות במוזיאון תל אביב).

יריד "צבע טרי 6" ו-"עיצוב טרי" – 21-25 מאי, שלישי עד מוצ"ש, המרכז הלוגיסטי החדש, רח' תל גיבורים 48, ת"א (כל העבודות שביריד מוצעות למכירה, בין 500-10,000 ש"ח, בתוספת מע"מ). כניסה -38-45 ש"ח (הנחות למחזיקי כרטיסי דיגיתל או מקסימום תל אביב).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה