13 במרץ, 2008

עכשיו הכול בסוודר

סוודר קשמיר בצבע מתחכם של UNIQLO הוא הסוביניר היחיד שאנחנו רוצים מניו יורק

הימים ימי ראשית האביב, והשילוב הפנטסטי של אקלים חינני, עלייה ברמת הסרוטונין וירידה בערך הדולר מזמין הסתערות על כל בדל מקום פנוי בטיסות המובילות ארה"בה. לפיכך נפציר בנוסעים, שלא לומר נתחנן: אנא מכם, עשו עם עצמכם חסד וסורו נא לחנות הדגל של UNIQLO, הלא הוא מותג האופנה היפני שמשלב הקפדה תוצרת טוקיו עם טרנדיות נוסח ניו יורק: עם היכנסכם לקומת הכניסה של החנות, לא פחות מ-3,300 מטר רבוע שטחה, תפגשו ערימות על גבי ערימות של סוודרים גבריים חיננים באינספור גוונים, מסודרים כחייליו הנאמנים של הקיסר, מרצפת החנות ועד לתקרתה. מששו לכם סוודר קשמיר-כותנה דק וקליל שכזה, עם צווארון "וי" או "קרוּ" לבחירתכם, והעמיסו: אחד שחור ואחד כחול-נייבי (לחובבי הבייסיק), אחד כתום ואחד סגול (לחובבי הביטוי העצמי) ועוד כמה לחברים. כי הפשטות המתוחכמת של יוניקלו, הנשמרת – לשם שינוי – גם במחיר הסוודרים המצויינים הללו, ממש מזמינה הצטיידות לקראת האביב הישראלי הממשמש.

באתר האינטרנט של רשת יוניקלו (שאגב, תשמח לארח אתכם גם באחת מחנויותיה בסין, יפן, הונג קונג, קוריאה או בריטניה ולא רק בסוהו הניו יורקי, אם אתם מזדמנים), מופיעה ההצהרה המרגשת: "משימתו של המותג הינה להעצים את כל הפרטים באמצעות הבגדים שהם בוחרים ללבוש", מה שמעיד בעיקר על כך שהקופירייטר שבחרו היפנים הוא בחור חד קולמוס באופן מיוחד. מתערבים שיש לו סוודר יוניקלו בירוק שנון?

סוודר קשמיר-כותנה צבעוני – 39 דולר
להשיג בחנות הדגל של Uniqlo – ברודווי 546, ניו יורק 10012, טל': 917 237-8811, פתוח בימים שני-שבת בין 10:00-21:00 ובימי ראשון בין 11:00-20:00, פרטים באתר www.uniqlo.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה