27 באוקטובר, 2011

עכשיו בפינתנו

גל אוחובסקי אכל במונטנגרו, המסעדה החדשה בפינת נחמני ואחד העם, ומציע לכם לעשות בדיוק את אותו הדבר

אחרי מחניודה, נפתח הסכר וים של מסעדות חדשות מעוצבות בסגנון סרט אקטלקטי של אמיר קוסטריצה החלו לצוץ ברחבי העיר. המסעדה החדשה "מונטנגרו" לקחה את זה צעד אחד קדימה. קודם כל השם, שמסביר שהבלקן זה כאן, ואחר כך העיצוב שהוא אמנם אתני למהדרין אבל משלב בחן גם אלמנטים מודרניים כמו פס שעליו רץ התפריט בסגנון לוח המראות ונחיתות בשדה תעופה. משקופי החלונות הירוקים נותנים את הטאץ' הסופי הדרוש כדי שהכל יראה פריז/ קוסובו / תל אביב.

"מונטנגרו" השייכת לבעלים של "קפה נואר", שוכנת במקום שבו שכנה עד לא מזמן "פרונטו", בנחמני פינת אחד העם בתל אביב. שתי המסעדות ביחד הופכות את הפינה הזאת לאחת הפינות הנעימות ביותר בעיר. ובכל זאת מה שחשוב בסוף זה האוכל.

גם כאן "מונטנגרו" לגמרי מצטיינת. ערבוב של מנות קטנות וגדולות, שאפשר לקחת לבד או להתחלק בשמחה. אנחנו הלכנו על מנת חצילים מהממת. פלחי חציל מוחמצים, מוגשים קרים באופן שהכי נעים לאכול עם סכין ומזלג בחתיכות קטנות. יש במנות הראשונות גם סלט ביצים רומני מעולה וכבד קצוץ מעולה (שימו לב – זאת לא מסעדה זולה). לסיכום, אתם מוזמנים להתענג על מזג האוויר הסתווי והמקסים של נובמבר לשבת בכיף בחוץ, ולשכוח מהצרות.

מסעדת "מונטנגרו" (מבית קפה נואר)
נחמני 26, תל אביב, טל': 03-5663331, שעות פעילות: ראשון-שבת – החל מ-18:00

 

 

אהבה מעבר לפינה של נואר. "מונטנגרו" (צילום: דניאל לילה)

 

 

בלילות הקיץ הקרים. יושבים בחוץ ב-"מונטנגרו" (צילום: דניאל לילה)

 

 

מבט מבפנים. "מונטנגרו" (צילום: דניאל לילה)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה