20 במאי, 2014

עיר הבירה

פאב "ארץעיר" מספק לתושבי השכונות הצפוניות בתל אביב אופציה שפויה וכיפית ליציאה המוקדשת אך ורק לתוצרת הבירה המקומית. אל"ף - אהבנו

חבר שלנו עבר לגור בקוטב. ככה לפחות הוא מרגיש כשכל חבריו מגדלים משפחות בלב העיר, מפדלים לעבודה, נהנים מפיצוציות במרחק יריקה ורק הוא מחפש את עצמו (וחלב) בשמונה בערב באחת השכונות הצפוניות של תל אביב. "מי צריך את כל החניה הזאת, אם אין אפילו מקום אחד לצאת אליו לשתות (ולשכוח שעברנו לפה)?", התלונן באוזנינו. אז זהו שיש, תנוח. ותשתה משהו:

תכיר בבקשה את הפאב החמוד "ארץעיר" הממוקם בלב שכונת רמת החי"ל, שחרת על דגלו להוות אופציה מקומית, כיפית וטעימה לבלייני צפון תל אביב. עם דגש על מקומית: מאחורי הבר מחכות לכם אך ורק בירות בוטיק ישראליות ועכשוויות, תחום החווה פריחה לא נורמלית בשנים האחרונות (עוד אין לכם לייבל משלכם? גו פור איט) לצד אוכל מושקע בהתאם לקונספט  Good Food Pub (נסו את סנדביץ' הרוסטביף בחלה מתוקה ותבינו). יש כאן לא פחות מ-40 סוגי בירות שאת רובן בטוח עוד לא טעמתם, וכמה נבחרות מהן יימזגו עבורכם אפילו ישירות מהחבית. יש כאן תפריט מעולה עם חלוקה משעשעת ל-חי/ צומח/ דומם (בהמשך ישיר לשם הפאב), הצעות טובות לטבעונים וצמחונים (כולל בירה שמתאימה לרגישים לגלוטן) ומנות המגיעות בשלושה גדלים אפשריים – מקטן ועד מנה לחלוקה חברתית צודקת של 5 סועדים. יש פה אופציה לקחת סט טעימות משתלם מכמה בירות במקביל, יש מנות ספיישל מתחלפות ממתכונים של לקוחות (!), יש הצעות ישראליות כמו פיתה על הגז או שניצל בפירורי ביסלי, ועוד מיני הפתעות שיהפכו את היציאה השכונתית למשהו שהעירוניים עוד לא ראו. אנחנו ישבנו על בירה "בזלת" המצויינת, ניסינו גם את "עמק האלה" וקיבלנו בלי לבקש קערת גרעינים שחורים וכרוב כבוש. הכי מפה.

בפעם הבאה שאתם מבקרים חבר מתוסכל שנתקע בנאות אפקה ב', פשוט תגידו – "סטופ! יש לי פאב ב-א'!"

"ארץעיר" – הברזל 34, רמת החיי"ל, תל אביב, טל': 03-6427945
שעות פתיחה – ראשון-חמישי – 11:30-15:00 (ארוחות עסקיות), ואז 18:00 עד לאחרון הלקוחות, שישי – סגור, מוצ"ש – 21:00 ועד אחרון הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה