25 בפברואר, 2014

עיגול לטובה

קורס לציור מנדלות בהנחיית גלית חינקיס הוא מתכון בטוח לשלווה, ריכוז ורוגע

לפני כמה חודשים קיבלנו חוברת לצביעת מנדלות. החוברת מיועדת בכלל לילדים אבל מהר מאוד מצאנו את עצמנו נשאבים לתוך הצורות המדיטטיביות האלה, בין אם יש ילד בסביבה ובין אם לא. צובעים וצובעים, תוך כדי שיחה בטלפון, תוך כדי שום דבר.

וכשהחלטנו להעמיק קצת יותר בחוויה נזכרנו בגלית חינקיס. גלית המקסימה (במיוחד!) מדריכה קבוצות קטנות (עד 8 אנשים) לציור מנדלות לפי השיטה של איתן קדמי שמשלבת צורות מעולם הגיאומטריה המקודשת (זרע החיים, מגן דויד, מנדלה טיבטית, ספירלה ועוד). המנדלה היא יצירה מעגלית שמתחילה בנקודה הכי מרכזית ומתרחבת ממנה החוצה. היופי הוא שמתישהו בתהליך העבודה על המנדלה, מתפזרת בגוף שלווה נעימה שמאפשרת שקט וריכוז (סוף סוף, הללוליה!).

כשטיילה בהודו ראתה גלית נזירים מציירים בחול וזאת הייתה הפעם הראשונה שנחשפה לאמנות המנדלות. מאז התמונה הזאת נחקקה בזיכרונה ורק כעבור כמעט עשור היא עשתה עם הזיכרון הזה משהו. מזלנו! "מפתיע אותי כל פעם מחדש כמה עוצמה ופשטות יש במנדלות. המנדלה היא כמו תמונת מראה של מי שיצר אותה". סקרנים כבר לראות איזה מנדלה מטורללת תצא לנו.

ולסיכום: פרגנו לעצמכם קצת שקט ושלווה בתוך השגרה הסואנת שלכם. קחו את עצמכם אל עולם המנדלות ותגלו מרחב שמתאים לכל הגילים ועושה הרבה טוב לבריאות הגוף והנפש. בול מה שאתם צריכים עכשיו. לא ככה?

סדנת ציור מנדלות עם גלית חינקיס – 8 מפגשים
לפרטים נוספים – טל: 054-7292404 (גלית); goolagalit@gmail.com; דף הפייסבוק

סדנה (להרגעת) עצבים. סדנת ציור מנדלות בהנחיית גלית חינקיס

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה