27 באוגוסט, 2014

עושים שכונה

מצאנו את הסנטרל פרק שלנו: קפה בוקה השכונתי, הנעים והמאוד פרנדלי ביהודה מכבי מסתמן כגומחה המועדפת עלינו לעונה. גונת'ר, תדליק קומקום

מאז הסצינה הראשונה בסדרה חברים יש לנו פנטזיה למצוא את ה-"סנטרל פרק" שלנו. בית קפה שכונתי שמקבל על הבוקר גם פרצופים חמוצים כמונו, שיודע בע"פ איך אנחנו אוהבים את ההפוך שלנו (חם חם חם חם, אבל לא רותח, שלושת-רבעי קצף, תודה), וכמובן עם טיפוס גונת'ר כזה שיהיה לו קראש עלינו. הכרחי.

והנה, בטיול רגלי שעשינו לבקר חברים בצפון הישן של תל אביב, נדמה לנו שמצאנו קפה כזה בדיוק, מאוד פרנדלי ונעים למראה, בעיצוב אקלקטי כהה ואפילו עם ספה שמזכירה את אחותה הטלוויזיונית (איפה המצלמה שלנו?). קוראים למקום המקסים הזה "קפה בוקה" והוא מכניס לתושבי יהודה מכבי והסביבה משהו שהיה חסר לאחרונה בתמהיל – אווירה ביתית חמה, מזמינה ולא מחייבת לדפוק פן ומני-פדי כדי לנשנש סנדביץ'. יש פה ארוחות בוקר עשירות, מאפים, כריכים טריים, סלטי פחמימות (לייק!) על בסיס קינואה או אורז, מאפינס, עוגיות ביתיות, ועוד תפריט מגוון ששווה להמשיך לחקור. אבל בעיקר? צוות שנבחר בפינצטה, על פי אמות מידה מחמירות ואיזון מדויק של נחמדות בלתי דביקה בעליל (חשוב לנו). העומדים מאחורי הסטנדרט המרענן הם האחים עומר ועדי פעמוני שעובדים מגיל צעיר מאוד בבתי קפה ומסעדות בעיר ותמיד חלמו לפתוח אחד משלהם. לקפה שהקימו יחד לפני חצי שנה קראו על שם סבא ברוך אשל, או סבא בוקה בשבילכם, שאפילו זכה לפרופיל מונצח בלוגו. אנחנו ישבנו על קיש פרסה טעים ביותר, פלפלונים כבושים בצנצנת, קפה ועוגיות שוקולד צ'יפס טריות. ישר ידענו שנחזור בגלל החיוך, היחס האישי והדאגה לכל פרט קטן שקיבלנו מכולם ובעיקר מעדי הבעלים, שבא לבדוק אם הכל באמת קולע לטעמנו. מעניין.

עד שיחזור לנו החשק לשבת שוב במקום המנוכר והאפלולי ממנו באנו – תוכלו למצוא אותנו פה, לוגמים בקולי קולות ומרגישים הכי בבית. מישהו יודע מה עם פיבי?

קפה בוקה, יהודה מכבי 40 תל אביב
ראשון-חמישי 07:00-21:00, שישי 07:0-16:00, שבת סגור.

 

 

מחכים לג'ואי. "קפה בוקה"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה