01 ביוני, 2011

עושים שוק

הסלון של מרמלדה מגיע לשוק האקססוריז, עם דוכנים עמוסים בפריטים מומלצים ועם מצב רוח אביבי במיוחד. בואו לפגוש אותנו פנים אל פנים. זה מתחיל מחר

אחרי תקופה ארוכה שמרמלדה מנהלת את חייה ואת מערכות היחסים שלה באמצעות האינטרנט, הגיע הרגע להיפגש. בכל זאת, אנחנו שותים קפה כל בוקר ביחד, משוחחים על דה ועל הא ומחליפים המלצות על דברים שווים, ועדיין לא נפגשנו באופן רשמי. לא מנומס.

ולכן, אנחנו גאים ומתכבדים לבשר על הופעתה של מרמלדה בעולם האמיתי: סוף כל סוף אנחנו יוצאים מהמשרדים שלנו וחוברים אל "שוק האקססוריז" שיתקיים בסוף השבוע הקרוב (ממחר ועד שבת). השנה, בפעם הראשונה, יפתח במסגרת השוק מתחם שיקרא "הסלון של מרמלדה" ובו מבחר פריטים מהממים שהמלצנו עליהם בעבר ועוד נמליץ בעתיד. יהיו גם סלון קטן למקרה שתרצו לנוח, מוזיקה שווה למקרה שתרצו לנענע, ופרצופים נחמדים (זה תמיד טוב).

תמצאו שם את מדבקות הקיר המקסימות של 4Make שעושות פלאים בכל חלל, את משקפי הראייה של Eyebobs  שיארגנו לכם לוק מתוחכם ושיקי, את מוצרי הטקסטיל ההורסים לילדים של MeZooMe שיגרמו לכם להתנחל במיטה של ילדכם לצמיתות, את הספרים הנדירים והמעוצבים של חנות הספרים אהובה עלינו "המגדלור", את הפריטים המעוצבים והמשמחים לילדים מהחנות היפהפייה "Peanuts", את ליין שעוני Casio הסופר סטייליש שמעצבת ומשדרגת מעיין מטרי, ואת המוצרים המעוצבים והמגוונים של המעצב היפני הנערץ עלינו Shinzi Katoh.

וגם אנחנו נהיה שם. אפילו חילקנו משמרות ורבנו מי יהיה עם מי.

בואו גם אתם ונכיר, סוף כל סוף.

מתחם "הסלון של מרמלדה" בשוק האקססוריז – בית ציוני אמריקה, אבן גבירול 26 (הכניסה מרחוב דניאל פריש), תל אביב
חמישי 2.6 – משעה 16:00 עד 22:00
שישי 3.6 – משעה 10:00 עד 19:00
שבת 4.6 – משעה 11:00 עד 21:00
כניסה: 10 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה