11 באוגוסט, 2010

עוף החול

משחק יצירה בחול של המותג ההיסטרי Djeco הוא בילוי משפחתי לכל דבר

מפלצת המים, הבמבה והשעמום הגדולה, שמכונה החופש הגדול, כבר כרסמה כל חלקה טובה והשאירה אחריה לא מעט ילדים שרועים מעולפים מול הטלוויזיה. והימים חולפים כמו גומי וכל רעיון יצירתי שעלה כבר מוצה עד תום וכבר חשבנו שאף אחד לא יכול להפתיע אותנו. לא פאזל תלת מימד של חיות חוף ולא פרויקט יצירה מעיסת משמשים שמדביקים, מייבשים ותולים לאמא על האוזניים.

אבל אז פגשנו את משחק החול של המותג הצרפתי המדהים – Djeco – שאוחז באחד האתרים הכי יפים שראינו לאחרונה. ולא שאנחנו לא מכירים את המוצרים ההורסים שלהם, אנחנו מכורים כבר ממזמן, אבל המשחק הזה סיפק לנו אחר צהריים כל כך נעים שהיינו חייבים להעביר הלאה. המטרה היא ליצור ציורים מחול צבעוני בעזרת מדבקות שנותנות כיוון בכל מה שקשור בבחירת הצבעים ויצירת הצורות. המשחק לא מלכלך בכלל ולא מצאנו גרגר חול צבעוני אחד אחרי השימוש מאחר והכל נעשה בתוך האריזה. פלוס משמעותי לאור העובדה שהבית נראה כבר חודש וחצי כמו שקית מרשמלו שנמסה באוטו.

בקיצור, אל תאמרו נואש, יש עוד לא מעט דברים שאפשר לעשות עם הילדים הנופשים מלבד לריב איתם. נסו למשל להתווכח איתם. זה גם שינוי מרענן.

משחק יצירה עם חול צבעוני – 149 ש"ח
את המשחק הזה ועוד המון אחרים של Djeco ניתן להשיג באתר www.nimigo.com ובחנויות נוספות בכל הארץ, לפרטים נוספים ולהזמנות – טל': 08-9416625

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה