25 בספטמבר, 2016

עונת הציד החלה

בוטיק האונליין החדש לילדים ולפעוטות, Peter + Wolf, עושה חשק ללדת הבוקר, רק כדי להספיק לצוד משם כמה שיותר פריטים מטריפי דעת. קטני, אתה מוכן לסלפי?

אין לנו מושג איך ומתי זה קרה, אבל בזמן שנימנמנו, מישהו התסיס את עולם בגדי הילדים. אם עד לא מזמן, היה לגיטימי לגמרי לשלוח את הזאטוט בבוקר עם אוברול בהדפס מתפורר של בוב הבנאי (מהעונה הראשונה), הרי שהיום – תצוגת הפאשן שמתגבשת בתור לכל מגלשה כבר לא מביישת את הגאלה השנתית של ווג. ולאחרונה, בכל פעם שהעזנו לשאול בוואטסאפ של הגן "סליחה, מאיפה החולצה של עמר בלי ו'?" / "החצאית של רו-ני עם מקף?" – התשובות שהתקבלו היו אחידות: Peter + Wolf. תרשמו לכם.

השחקן החדש בארגז החול, הוא בוטיק מרחיב עיניים ודעת בתחום אופנת הזאטוטים, שפתחה איה ודנה (Vadana) לפני 3 חודשים, וכבר הספיק להגיע ללקוחות איי-ליטס שילדו בדיוק בזמן, כדי לנעוץ משהו מכל היופי שהולך כאן. לאחר שסיימה לימודי תקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה והתמחתה במסחר אונליין, החליטה איה להתמקד בתחום שנחשב פה עדיין בחיתוליו (תרתי משמע) והקימה (עם בן זוגה וצוות מעצבים) אתר החושף 9 מותגים בינלאומיים משובחים שמצאה לילדים, שהמילה פאשניסטיים לגמרי קטנה עליהם. בהתאם לשם שבחרה – "פטר והזאב", תמצאו כאן חלוקה חכמה לניו-בורן ("פטרים" שרק נולדו); לגורים (בני 6-24 חודשים); ועד זאבים וזאבות בוגרים (2-9 שנים). ובכל קטגוריה? יער של פריטים מהפנטים מבדי כותנה אורגניים ובגימורים ברמת עולמית, שלא מתקרקשים אחרי 2 כביסות. והכל? עושה ליילל מרוב יופי: למותג Tiny Cottons שהביאה מברצלונה, יש למשל שמלה עם הדפסים בוטניים שתרצו למסגר; Deer One האוסטרליים הולכים חזק על משבצות וגרידים עדכניים; "טוּבּיאס אנד דה בר" הבריטים מציעים מכנסיים עם דרקונים, סושי או מפלצות; וחכו שתראו את האוברולים המאוירים של Rylee + Cru (סבתא? כזה לחג, תודה). יש גם בגדי ים מקופנהגן בהדפסים לא שגרתיים, נעלי צעד ראשון מדויקות ואפילו טי-שירטס משלימות ומושלמות להורים ולציידים חכמים.

הפריטים שמתעדכנים כל הזמן, מגיעים אגב ארוזים בקופסא מאוירת עד הבית (לשימוש כיפי חוזר) ובקרוב תוכלו ללקט פה גם מעילי גשם משגעים (יש במידה 420 חודשים?) עם תיקים תואמים, או שמיכות שיככבו באינסטגרם שלכם כל החורף. מה שנקרא – לא נולדנו אתמול, וחבל.

בוטיק הילדים Peter + Wolf – החל מ-79 ש"ח לחולצה (משלוח חינם בקניה מעל 399 ש"ח)
להשיג בחנות במרקט או באתר הרשמי. לעדכונים – עקבו בפייסבוק או באינסטגרם

 

ככה מלבישים היום. פריטי הקיץ של Peter + Wolf

ככה מלבישים היום. פריטי הקיץ של Peter + Wolf

 

 

למה אנחנו לא שנתון 2013, למה? Peter + Wolf

למה אנחנו לא שנתון 2013, למה? מתוך בוטיק Peter + Wolf

 

הכינו את האינסטגרם בשלוף. מתוך Peter + Wolf

הכינו את האינסטגרם בשלוף. מתוך Peter + Wolf

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה