10 בפברואר, 2016

עולם תחתון חדש

מותג "פטי פואה" מציע פריטים עדינים שמשחקים על התפר שבין הלבשה תחתונה לעליונה. רגע, ועם מה אתם תיכננתם לצאת בוולנטיינז?

מתקציר הפרקים הקודמים: אחרי שקיבלנו גורנישט ליום המשפחה (תודה! קלעתם!) החלטנו לא לחכות לאף-אחד בוולנטיינז, המוכר לעיתים גם כ"חג הלנז'רי הפרובקטיבי הגדול" (חוטיני אכילים? זה הקיו שלכם) ויצאנו לדאוג לעצמנו. להתראות פיג'מת דובים עם כתמים של גלידונית, שלום לכל דבר חדש אחר. מגיע לנו.
 
ואת הסיבוב הקרוב בתחום הזה שווה גם לכם לרכז באזור Petit Pois – מותג ההלבשה התחתונה והעליונה העדינה, המלטפת והכה-מושקעת של שירלי לסרי ופז לוי. אחרי שסיימו שתיהן לימודי עיצוב אופנה בשנקר – נסעה שירלי לגור קצת בפריז, מולדת הקומבינזונים והכותנות הסקסיות (יש דבר כזה). כשחזרה לארץ, גילתה כאן מחסור בעולם הבגדים התחתונים וצורך אישי למלא את החלל הזה, שבין החולצה לגוף. פגישה מקרית עם פז, שהתכוונה להתמקד בעיצוב שמלות ערב, הובילה לבסוף להקמת מותג משותף שמשלב בין המומחיות של שתיהן, ומציע פריטים עליונים אלגנטיים, לצד כאלו שרק נועדו להציץ קצת החוצה מתחת. ממש כמו אפונה בתרמיל, שזו אגב משמעות השם "פטי פואה" בצרפתית ("אפונה" או "נקודה קטנה"). אחרי מחקר ארוך למציאת מתפרות שניתן לייצר בהן פרטים בסדרות מצומצמות ומבדי תחרה שהן אוספות ומייבאות – הוציאו בקיץ האחרון את הקולקציה הראשונה שלהן, שהכילה שמלות טול עדינות ומרובות פרטים, עליוניות משי, חזיות כסופות וקומבינזונים בהירים. בקולקציה הנוכחית ולכבוד החורף, תמצאו כבר בדים כהים יותר, בעלי משקל ונוכחות שתרגישו גם מתחת לסווטשירט, מהם עיצבו למשל חצאיות תחרה, בגדי גוף סקסיים, טופים במראה בייסיק ושמלות ערב בשילוב עור.
 
שירלי מספרת שהרבה מהלקוחות גם מוצאות אצלן מענה לאותם בגדים שקופים ובעייתים שתקועים בארון עם השאלה הנצחית – "מה לובשים מתחת?", ושמעונה לעונה המותג יתפתח וימשיך להציע פריטים שמשחקים בין בגדי פנים לחוץ. לא משנה מה על הפרק – יום האהבה או סתם יום שחתכתן מוקדם מהעבודה – שוטטו פה וגלו אם אתן נסיכות אמיתיות שמרגישות בהבדל שעושה אפונה קטנה, גם דרך אלף שכבות ומעילים.

הלבשה תחתונה ועליונה של פטי פואה – החל מ-205 ש"ח לחזיית תחרה
להשיג בבוטיק Petit Pois, או בחנויות נבחרות. לבירורים – טל': 052.4611299 (שירלי). פרטים נוספים בפייסבוק, אינסטגרם, ובאתר.

 

הפי ולנטיינז, דיר. בגדי גוף של פטי פואה (צילומים: רותם לבל)

הפי ולנטיינז, דיר. בגדי גוף של פטי פואה (צילומים: רותם לבל)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה