21 בינואר, 2015

עולם קטן

המגזין "מכתבים מג'ולי" לוקח את הילדים בכל גיליון למסע של ידע במדינה אחרת, דרך משחקי חשיבה, חידות הגיון, שאלות טריוויה ושלל אתגרים (שגם להורים לא יזיק לפתור)

כל מי שהיה מנוי לאצבעוני / פילון / להיטון / לא משנה איזה ירחון – מכיר את הציפייה לקבלת דבר דואר שממוען דווקא לדפדפן הכי קטן בבית, את קריעת הניילון והצלילה פנימה לדפים הצבעוניים, שעושים דגדוג באצבעות כמו שאף חפירה בפייסבוק לא יכולה. לשוק מגזיני הילדים בישראל (האיכותי יש לציין) הצטרפה לאחרונה ג'ולי, הילדה הכי בת מזל על הגלובוס.

המגזין החדש "מכתבים מג'ולי" מציג את הרפתקאותיה של ילדונת בעלת הפספורט הכי מרשים בדורה (הישג לא מבוטל): כל גיליון נפתח במכתב מנוקד שהיא שולחת ממדינה אחרת בה ביקרה – מברזיל, דרך קונקשן בצרפת ועד אוסטרליה. לאחריו תמצאו עמודים גדושים במשחקי חשיבה ואתגרים לקוראים חכמולוגים בגילאי בי"ס יסודי. והאמת? גם להוריהם, שעד היום לא ידעו איך נוצר דגל בריטניה, או מתי הגיעה הפיצה לאיטליה. יש חידות חשבוניות, תשבצי הגיון, סודוקו (קשה!), שאלות טריוויה (הידעתם מתי נסגר הדיוטי פרי?), פינות ספורט וחלל, "חידני" – חידה מאויירת מאת דני קרמן הגדול, מדור מדעי של מכון דוידסון (מבית מכון ויצמן), מתכונים להכנת מאכלים מקומיים (הצעה לכותרת – "על השולחן פעילות"), ואפילו שיחון למילים שימושיות ("כן יהלי, גאליס זה גאליס בספרדית"). בעמוד האמצעי תמצאו מפה מבריקה של המדינה בה ג'ולי מבקרת וגם מדבקה שאפשר להדביק בדרכון קטן, ומי שממלא אותו זוכה במדבקת הנוסע המתמיד. את המגזין היצירתי והמעשיר בידע הזה, פיתח אופיר שמיר-כספי, אב ל-4 ודור שלישי למחברי תשבצים ואתגרי חשיבה (חוברות "ניקוי ראש ענק" שאתם קונים בנתב"ג? זה בזכותו), ועורכת זוגתו ענבל, שעוסקת בטיפול רגשי באמצעות משחק; ושניהם יחד מצאו המון דרכים לעורר סקרנות, למידה וחקירה מהנה. לפני הטיסה הבאה תוכלו להזמין גיליון רלבנטי ליעד, לתת לילדים לחוות הכל בלייב יחד עם ג'ולי ולשמור למזכרת כיומן-מסע.

בקיצור, מהיום אם סבתא שואלת מה לקנות לאופירי ליומולדת – התשובה במהופך.

"מכתבים מג'ולי: מגזין הרפתקאות חשיבה לילדים" – 39 ש"ח לגיליון בודד (מנוי שנתי – 324 ש"ח).
להשיג באתר הרשמי וברשת "סטימצקי". עדכונים על גיליונות חדשים בעמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה