21 ביוני, 2011

עולים על אלף

שמלת פרפרים, בגד ים שלם, גופיית סבא רחבה - פריטים רבים בקולקציית הקיץ של "אלף אלף" גרמו לנו לחלום על חורף באיסלנד

לא פלא שקשה למוחות הגדולים להחליט מתי שנת הלימודים תתחיל ושעון הקיץ יסתיים. החום שנדבק אלינו השבוע, לא עושה סימנים של תזוזה, וגורם גם לנו להתווכח עם עצמנו: כמו למשל, איך יכול להיות שהמכנסיים/החולצות/התחתונים וכל הבגדים שלבשנו עד אתמול – מרגישים לנו פתאום כמו מעילי מינק?

בקיצור – כל מה שמתחשק לנו זה לשים על הגוף שכבה אחת, דקה, לא צמודה, מטשטשת, ואם אפשר שתהיה עשויה מקרטיב-משמש. משהו כמו השמלות היפהפיות מהעונה הנוכחית של "אלף אלף". סיבוב שעשינו לאחרונה בחנות של איילת ואפרת, מוכיח כי השתיים האלה מבינות באקלים לא פחות מדני דויטש, ויודעות בדיוק מה אנחנו הכי רוצים ללבוש מעכשיו ועד ראש השנה: יש שמלת מקסי שקופה עם תפזורת כתמי צבע שכמעט לא מורגשת על הגוף; יש גופיות סבא מכותנה דקיקה עם שורת כפתורים וסרט תחרה לאורכה פלוס המון אוורור באזור בית השחי; יש שמלת מעטפת שנקשרת כמו חלוק מחמיא; לראשונה – יש אפילו בגדי ים וגוף בגזרה שלמה ובסגנון פיפטיזי מחמיא; וגם תחתוני תחרה גבוהים עם גופיה תואמת שמכניסים את הכול חזרה למקום. תודה על זה.

אבל אם צריך לבחור רק פריט אחד – כנראה שנשקיע את כל תקציב הטילונים שלנו לקיץ הקרוב בשמלת ה-"פרפרים" (שבתמונה): השמלה המרחפת והנעימה הזו, נולדה מבד שיפון רך ושקוף שמגיע כבר עם בטנת כותנה אטומה מתחתיו. בחזיתה רקמו המעצבות בעבודת יד עדינה פרחים שגזרו מבד כותנה שוויצרית והצמידו לבד בצורה חלקית, המשאירה אותם מרפרפים ומרצדים, במעין תפזורת תלת-מימדית. מאחור נרקמו גם כנפי בד טווסיות שמוסיפות עניין ונותנות לנו הרבה רוח גבית (ראו תמונות נוספות פה למטה).

מדדנו כפי שאתם מבינים חצי חנות, התאהבנו גם בחולצה רחבה במראה חלוצי ובצבע קרטיב-לימון, והרגשנו שסוף סוף יש לנו מדי אלף אלף לעונה הקרובה.   

קולקציית הקיץ של "אלף אלף" – החל מ-140 ש"ח (לגופייה תחתונה), ועד 720 ש"ח (לשמלות עם רקמה בעבודת יד). בגדי ים – 450 ש"ח. לסרטון המציג את פריטי הקולקציה – היכנסו לכאן.
להשיג בחנות הסטודיו – פוריה 8, מתחם נגה, יפו, טל': 077-2340834 ובעוד 20 חנויות המפורטות באתר

 

מאווררים את השחי. שמלת "הפרפרים" במבט קרוב יותר

 

 

כנפי טווסים. שמלת ה"פרפרים" במבט מאחור

 

 

הוסף לעגלה. גופיית "סבא" עם שורת כפתורים

 

 

כמו עלה נידף ברוח. שמלת שיפון מקסי של "אלף אלף"

 

[PSGallery=6kj983hoaa]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה