15 במרץ, 2018

עודף מ-100

אצרנו לכם אוסף מתנות מטריפות לכל דיכפין, וכולן עד 100 ש"ח בלבד (או הרבה פחות). נראה אתכם לא משאירים בסוף הכל לעצמכם

בוקר טוב שאננים. ידוע לכם שבעוד שבועיים פלוס-מינוס נשב כולנו איזה 4 שעות מסובין על כסאות מתנדנדים, ועד שיגיע המרק ננסה לפתח שיחות עם זרים שלא בטוח אם הם מהמשפחה? ואתם בכל זאת ישנים טוב בלילה? אז אחת משתיים: או שאתם חזק בציפרלקס, או שכבר מזמן מחקתם את כל מטלות החג שלכם. לכל הילדים שלכם כבר מחכה אאוטפיט חף מכתמי דניאלה תות, הספקתם לשריין מהדליקטסן מגש גפילטע, כבר שלחתם להדפסה בלופה הגדות עם תמונות לא קשורות, ועטפתם בבית מתנות קולעות לכל דיכפין, כולל השכנה (שכבר הבטיחה להלוות לכם 2 כסאות ושרפרף). החיים שלכם חרוסת.חרוסת.
 
אז רק למקרה שיש בקהל עוד טיפוסים כמונו, שעדיין תקועים ברשימות איפשהוא בין מה קונים לאחיינים לבין מה לסבא (הכי אתגר!), תראו איזה אוצר אצרנו עבורכם: אוסף מתנות נחשקות, מקוריות ויפהפיות אחת אחת, של יוצרים ויזמים עצמאיים מכל תחום אפשרי, עד קצה גבול המרקט: בגדים, תכשיטים, ספרים, כלי מטבח, מוצרי נייר, משחקים, יש כאן הכל. וכולן עד 100 ש"ח בדיוק, או הרבה פחות. קלענו?
 
יש כאן למשל איור אמנותי של עציצי סוקולנט (הטרנד שמסרב לזוז) שנחמד לצרף לסוקולנטים אמיתיים היישר מהמשתלה. אפשר גם ללכת על אחד הספרים החדשים והמהפנטים שיצאו לחג, כמו "יא אמנא" (על נפלאות המטבח התוניסאי, שהמציאה, בישלה והכתיבה ל-6 בנותיה – שושנה כהן-לברן); או המדריך שכל חובב ניו יורקי חייב לעצמו "שבע שעות אחורה" (שם מושלם) שכתבה חן דודקביץ, ה-אושיה לשאול אותה מה רותח במנהטן כרגע. לילדים מצאנו למשל איורים מקוריים ומהממים לחדר, פלוס קוביות עץ שוות. לגדולים אפשר ללכת על קלאסיקת קערה לבנה עם ראנר, או צלחת פסח נוסטלגית לצד שתי כוסות שמפניה. רגע, אולי נפתיע עם לוח-רשת להשראה ופלייסמטים יפניים? אוף, כבר קל יותר לארח.
 
בקיצור – קחו את הוויקאנד (הסייל שלנו הוארך עד מוצ"ש, על לא דבר), פשפשו בארגז המציאות ושלפו את האפיקומן שגם אתם הייתם שמחים לקבל.
 
מתנות חג שוות עד 100 ש"ח בלבד – באוסף החגיגי שכאן
לכל המוצרים המשתתפים בסייל פסח MADNESS במרקט – בואו הנה (בתוקף עד מוצ"ש, 17.3.18, ב-23:59)

 

אוקי, ומה קונים למארחת? מתנות שתרצו להשאיר לעצמכם

אוקי, ומה קונים למארחת? מתנות שתרצו להשאיר לעצמכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה