05 ביולי, 2016

עוגיפלצת בפריזר

מארז קפוא של עוגיות שוקולד-צ'יפס ענק הפך בשנייה ללהיט קייטנת הבית שאילתרנו לילדי הגן. אמא של צדף, שיהיה לך בהצלחה מחר

ארור היום בו הסכמנו לקחת חלק בקייטנת ההורים של הגן. תראו, על פניו – קונספט חמוד וחסכוני: במקום 5 ימי עושק על בסיס אותו גן בדיוק – מתנדב כל הורה לארח בביתו לכמה שעות 17 זאטוטים זבי חוטם וחיתולים, תוך מציאת פעילויות שיתאימו לכולם (ילדים, מי לא ראה מהבוקר "מיקי וכפתור האור"?), וזהו. כולה עולה לנו חצי יום חופש, פלוס מובינג לספה ולוואזות, פלוס ריטלין מחוזק באדוויל ואנחנו מוכנים. ואם במקרה נפל עליכם תיק דומה – שימו לב לפעילות-הבזק הכיפית והטעימה ששלפנו מהשרוול והפריזר (כשיהלי הבן התחיל לנגוס ביהלי הבת):

מאפיית "לחמים", אחת הנקודות האהובות עלינו בתל אביב (או במנהטן), הוציאה במאי האחרון לכבוד חגיגות עוגיית "השוקולד-צ'יפס הבינלאומי" (חג אמיתי לאימוץ מיידי) מארז מגניב מאוד של בצק עוגיות קפוא להכנה קלילה בתנור בבית, או אפילו בטוסטר אובן במשרד. גאוני. במארז תמצאו כדורים קפואים לפני הכנה – חלקם מבצק בהיר עם צ'יפס כהים, והאחרים – מבצק כהה עם צ'יפס בהירים – וכולם מיועדים להיהפך לעוגיות חמאה עשירות, מעולות וענקיות ברמה של עוגיפלצת. במעקב פשוט אחרי ההוראות וללא צורך להוסיף כלום – תוכלו לתת למשתתפים בפעילות לרדד בקלות את הבצק, להכניס לתנור לכמה דקות ו-פּרסטו! הקינוח הכי קונצנזוס מוכן.

מי שרוצה לאכול גם את הראש של הילדים, יכול לטרחן ולספר להם כי העוגיות הומצאו בשנות ה-30, וכמו כל הדברים הטובים ממש במקרה, כשבעלת פונדק במסצ'וסטס, ארה"ב, החליפה בטעות קקאו טחון בשבבי שוקולד. לכבודה, הוכרז השוקולד-צ'יפס ב-1997 כעוגיה הרשמית של מסצ'וסטס (יש לכם יותר מדי זמן פנוי שם), וכחלק מהחגיגות, מציעות המאפיות גרסאות משלהן לעוגיה הקלאסית. חכו שתטעמו את זו עם הכפתורים הנאים ששיבץ יהלי הבן (חמודי, מתי באים לקחת אותך?).

מארז להכנה ביתית של עוגיות שוקולד צ'יפס ענקיות (6 יח' מבצק בהיר / כהה) – 48 ש"ח למארז
להשיג באתר ובסניפי רשת "מאפיית לחמים", בתל אביב (החשמונאים 103; שוק האיכרים המקורה האנגר 12 נמל ת"א; שוק הכרמל, הכרמל 11 ת"א; שרונה מרקט; קניון עזריאלי (מול הסופר פארם); ובחנות החדשה באבן גבירול 125)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה