19 באוגוסט, 2009

עוברים לגליל

צרו את מיקס הגרנולה האישי שלכם באתר MyGranola ותבינו לבד למה אנחנו מעניקים בקלות לו וליוצריו פרס נובל. עשה לנו את הבוקר

אנחנו לא נוהגים לחלק פרסי נובל בקלות, ובטח לא לכל אחד. הקריטריונים שלנו נוקשים, פריכים ובלתי מתפשרים. אבל כשמגיע – מגיע, והפעם מגיע ביג טיים. כי כששני יזמים צעירים ונמרצים הופכים את ארוחת הבוקר שלנו לרגע שמחבב עלינו מחדש את החיים, זה בהחלט לא משהו שאפשר לעבור עליו לסדר היום.

קבלו במחיאות כפיים את הצמד נועם אברהמי ושייקה עטיה, שני אבות לילדים שגדלו ולמדו יחד ברמת הגולן. ארוחת בוקר טעימה במיוחד שאכלו יחד אצל חבר בחו"ל הפילה להם את האסימון העסקי, וכל השאר – היסטוריה: לקח להם שנתיים לפתח את MyGranola – אתר אינטרנט ידידותי במיוחד (ומעוצב להפליא, אם יורשה לנו) שמאפשר לכל אדם להתאים לעצמו מיקס גרנולה אישי, איכותי ומגוון בדיוק בטעמים האהובים עליו, עם תוספות מועדפות ובהרכבים מעניינים. אחרי שבוחרים את המרכיבים הרצויים, מקליקים, מזמינים ומקבלים עד הבית (או המשרד) גליל גרנולה טרי, פריך ואישי במיוחד, הנושא תווית עם שם המיקס הפרטי שלכם והרכבו התזונתי המפורט. מי שמשימת ההרכבה גדולה עליו, יכול פשוט לבחור מתוך 14 מיקסים מוכנים מראש, ולקבל 600 גרם של תערובת שכבר עברה בהצלחה את מבחני הטעימה של שייקה ונועם.

עצה שלנו למשקיענים: שלחו לאהוביכם גליל של מיקס בריאותי ומפנק וקראו לו "הפריכה מאלקטרז" או סתם "תודה על אתמול". זה יהיה מאד מתוק מצידכם, בכל המובנים, ולהם זה לגמרי יעשה את הבוקר.

מיקס גרנולה אישי – 21.90-29.90 ש"ח (600 גרם)
לפרטים נוספים –
www.mygranola.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה