14 ביוני, 2015

עד הפרט הכי פטיט

"פטיט דוריס" המותג החדש של דורין אטיאס וששון קדם מציע פריטי מאסט מדויקים, נשיים ויפהפיים. נמצאה הדרך הטובה ביותר להשיג דרקון

אל תתביישו. אם גם אתם מקליטים כסדרה את כל פינות "משטרת האופנה" של דורין אטיאס אצל גיא פינס – אתם הכי בחברה טובה. אנחנו לגמרי על זה בבינג'. זה מתחיל אצלה מההגשה והכתיבה השנונה, ממשיך בתמונות המענגות של מי לבש מה (או למה?), והשיא – לשנן מה דורין, החאליסי עצמה, לובשת בכל פעם, ולהצטער שאנחנו לא חולקים איתה ארון.

אבל הנה, הדבר הכי קרוב לזה קרה ממש לאחרונה: Petite Doris, המותג החדש שפיתחה עם מעצב העל וחברה הקרוב ששון קדם, השיק קולקציה ראשונה, נשית ויפהפייה, שמאפשרת ללבוש את כל אבני היסוד שיש לדורין בראש. דורין מספרת שמעולם לא פנתה ללימודי אופנה אבל תמיד חלמה לעצב למותג משלה. אחרי קולקציית בגדי הריון שעיצבה לאבישג ארבל, הציעה לששון לעצב יחד פריטי מאסט חיוניים ושימושיים, שיבנו לכם גרדרובה נכונה, בסיסית ועל זמנית. במקום לשרטט, דורין היתה מביאה לששון חולצה או תמונה לדוגמא ומבקשת ממנו נניח להצר את הצווארון, להאריך את השרוול או לקצר את האמרה. ששון מצידו הסביר על תכונות הבדים ועם אילו חומרים תתקבל הנפילה על הגוף או הנפח שדורין מחפשת. וכך בסימביוזה מושלמת הצליחו ליצור קו משותף, שמציע למשל חולצות טי באורכים שונים, מכופתרות מרפרפות על הגוף, מכנסי סקיני חתיכיים, וגם מכנסי פסים בגזרת ג'ינס שהולכים נפלא עם חולצת מלחים ארוכה, שמלת צינור צמודה או דווקא אוברסייז מבד פרשוט, שמלת פסים רחבה מכותנה רכה ומבריקה הודות לשכבת סיליקון, ועוד המון ממתקי אופנה שכל מבקרת אופנה תהיה חתומה עליהם, עד הפרט הכי פטיט.

הפריטים אגב ממשיכים להתחדש כל הזמן ונחטפים עוד לפני שתגידו "היי גיא". אז טסנו למדוד שמלה שחורה קטנה ומטריפה, שהורכבה מגופיית מחוך מלייקרה נעימה ותומכת, פלוס חצאית באורך מידי שעשויה מ-5 שכבות טול, בעלת פרופורציות מושלמות ונפח מדויק. זהו, מעכשיו אנחנו כל יום חמישה דרקונים. לפחות.

קולקציית ביכורים ל-Petite Doris – החל מ-250 ש"ח לחולצה ועד 1,690 ש"ח לשמלת טול (החל ממידה 36 ועד 42-44)
להשיג בחנות הסטודיו של ששון קדם, לבונטין 3 (גן החשמל), תל אביב, טל': 03.5170339. ראשון-חמישי 10:00-19:00, שישי 10:00-14:00. עדכונים באינסטגרם.

 (צילומים: גיא כושי ויריב פיין)

 

ההורים של פטיט דוריס. דורין אטיאס וששון קדם

ההורים של פטיט דוריס. דורין אטיאס וששון קדם

 

כל מה שארון טוב צריך. Petite Doris

כל מה שארון טוב צריך. Petite Doris

 

להתלבש כמו מלכת הדרקונים. PETITE DORIS (צילומים: גיא כושי ויריב פיין)

להתלבש כמו מלכת הדרקונים. PETITE DORIS

 

לכל פטיט ופתית. ממגוון השמלות של "פטיט דוריס"

לכל פטיט ופתית. ממגוון השמלות של "פטיט דוריס"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה