26 בינואר, 2015

עברנו למשהו נוח יותר

17 זוגות נעלי סניקרס וספורט שהכי חזרו לאופנה, יהפכו את המרתונים שלנו בעיר לאפשריים יותר וישדרו לסביבה – "הרגע סיימתי אימון". אף מילה על פלסטרים

לא חשבנו שזה יקרה בלייפטיים שלנו, אבל כבר כמה זמן שסניקרס ונעלי התעמלות ספורטיביות, מהסוג הכי גיקי, מככבות במדורי האופנה, תצוגות הראנווי ועל הרגליים הכי מבינות עניין בסצינה. אנחנו עדיין בודקים אם זה בגלל שלעשות ספורט מעולם לא היה כל כך לוהט, או שאולי טרנד סבתא-עם-בעיות-ברכיים שוטף את הרחובות. האמת? מה זה משנה, העיקר שסופסוף חוקי לצאת מהבית עם הזוג מהזומבה או עם סוליות נוחות שבאמת נועדו להתרוצצות בארגזי חול בגינה (ביי ביי קבקבי עץ, היה כיף להתרסק אתכן).

אספנו 17 דגמי סניקרס נחשקים ושונים למראה, סידרנו אותם זוגות זוגות בתיבת נוח (הבנתם? נוח?), ועם כולם נשמח להעביר את המרתונים שלנו בעיר או לצאת בערב עם ג'ינס, ועל הדרך לשדר מבטים של "אין על TRX. קרעה אותנו המורה בשיעור האחרון…". אגב, אם גם לכם המצעד הבא יעשה חשק לזלול סניקרס (החטיף) – תביאו שלושה בעשר. יאללה, שנעבור למשהו נוח?

#1
הנעל – לייבל הסניקרס האגדי New Balance, שכבר למעלה מ-100 שנה ידוע כחביב בעיקר על מכורים לספורט, תסריטאים ואנשי הייטק חנונים, הצליח לחצות לאחרונה את הקווים ולהתלבש דווקא על רגליהן של פאשניסטות, בלוגריות מובילות טרנדים וסלבס בינלאומיים. מס' דגמים מהקו האופנתי נחתו בארץ, בגרסאות רטרו משובחות לדגם הריצה 410 המפורסם מהקולג'ים האמריקאיים בשנות ה-70. מה שהופך כל יציאה איתן מהבית למחווה אופנתית אמיתית (גם אם אתם בדרך ליוגלאטיס).
כמה ומאיפה – 439 ש"ח, להשיג בבלעדיות באתר האופנה belleandsue.co.il
עוד טרנד שחובה להחזיר – סנייק בנייד. נעים להכיר, אלופי שלב "כבר-אין-לאן-לקחת-את-הנחש-הזה" כאן.


#2

נקמת המרובעים. מגוון מתוך "ספורט שינקין"

הנעל – מתלבטים בין קונברס מקוריות בצבע לבן וגובה עד אחרי הקרסול, שאנחנו חייבים לעצמנו עוד מאז "לילה גוב", או דווקא אחד הדגמים מהקו האופנתי של אסיקס שחזרו השנה ובגדול. ויש עוד אדידס מטריפות או אול סטאר מעור קאמל, ובקיצור  – אין סיכוי לצאת מפה רק עם זוג אחד.
כמה ומאיפה – החל מ-159 ש"ח (לזוג אול-סטאר נמוכות), מהחנות הוותיקה "ספורט שינקין".
עוד טרנד שחובה להחזיר – קלטת אודיו בהיכון ברדיו-טייפ-דיסק. לכו תדעו מתי דידי ישים פתאום את "האשם תמיד".


#3

אתה הכי יפה כשנוח לך אחי. נעלי סניקרס לגברים ולנשים של עודד ארמה

הנעל – מעצב הנעליים הכי ססגוניות, שלא מפחד לשחק בצבעים, ומציע חיתוכים ואימומים מיוחדים שאפשר לזהות מרחוק, עודד ארמה, עיצב לבהונות שלכם ושלכן – סדרת סניקרס בצבעי פסטל בהירים או דווקא מחומרים חורפיים כהים ושילובי זמש, עור ובד.
כמה ומאיפה – החל מ-300 ש"ח, להשיג בבוטיק הנעליים של עודד ארמה.
עוד טרנד שחובה להחזיר
– לפתן כמנה אחרונה לגיטימית. השלב שבין סלט פירות לריבה עושה לנו את זה.

 

 


#4

מלכי הארון שלנו. סניקרס של בנסימון

הנעל – טוב, קולקציית החורף האחרונה במהדורות מיוחדות של מותג הסניקרס הכי אייפל-שיק, BENSIMON, לא דומה לשום דבר שראינו: יש נעליים מקטיפה כהה, יש מבד גליטר מנצנץ, יש מקורדרוי, יש סדרת צבעי וינטג' שעברו דהייה ושפשוף מיוחד, יש עם פרווה מחממת מבפנים, ועוד. סה מניופיק!
כמה ומאיפה – החל מ-120 ש"ח (לזוג לילדים), מהחנות של BENSIMON בישראל.
עוד טרנד שחובה להחזיר – שיחות לילה אקראיות לשעון הדובר. ער?


#5

שחק אותה סם. נעלי סם אדלמן בעמנואל

הנעל – נעלי ספורט במראה צבאי או שדווקא מנומר-פראי, שמעצב סם אדלמן האמריקאי, שהחל את דרכו לפני 30 שנה בבתי אופנה כמו קנת' קול, אספרי, וראלף לורן. מאז צמח להיות מעצמת אופנה – מבגדים ועד תכשיטים – מהלכת על שתיים. ועוד על איזה שתיים!
כמה ומאיפה – החל מ-730 ש"ח, בבוטיק נעלי "עמנואל".
עוד טרנד שחובה להחזיר – באולינג. הבילוי הכי מהנה שהיה לכם בקומה מינוס אחת בקניון.


#6

משפחת סופר על. סניקרס של סופרגה ל-פרשס

הנעל – סניקרס נמוכות או דווקא על פלטפורמה גבוהה (הכי סטייל!) של המותג הוותיק, SUPERGA, שהחל את דרכו לפני 100 שנה על מדרכות טורין, איטליה. מאז, כבר כבש כאן כל בוהן אפשרית באייטיז, וכעת חוזר לסיבוב נוסף עם גוונים שעוד לא ראיתם (מנומר, שיש, עור) ופרשנויות חדשות לנעל האיקונית.
כמה ומאיפה – החל מ-249 ש"ח לדגם הקלאסי, להשיג בבוטיק האופנה PRECIOUS.
עוד טרנד שחובה להחזיר
– צעדי הריקוד הצידה של אמ.סי.האמר (לא כולל המכנסיים). קנט טאץ' דיס!


#7

גווווולללל! נעלי גולה ל-שופרא

הנעל – מותג הסניקרס GOLA, שלחצי השני שלנו יש כבר מאה זוגות ממנו, מפתיע השנה עם דגמים ספורטיביים מעט גבוהים יותר, בשילובי צבעים שמתאימים לכל דיירי הבית.
כמה ומאיפה – עכשיו במחיר מבצע – החל מ-237 ש"ח (לדגמים שבתמונה). להשיג ברשת הנעלים "שופרא".
עוד טרנד שחובה להחזיר – גלידה צהובה-ורודה מלבנית שחתכנו בסלייסים כולל הקרטון. אם זה פונץ' בננה, אנחנו טיילור סוויפט.


#8

המורה להתעמלות תאהב את זה. סניקרס של פול אנד בר

הנעל – נעלי סניקרס מוגבהות ששומרות יפה על הקרסול (ומסתירות את הגרביים הלא תואמות שבטעות גרבתם) מחכות לכם ב-"פול אנד בר", לצד מגוון נעלי ספורט שטוחות שהלוואי שהיו כשאנחנו עשינו ריצות 2,000 מ' בתיכון.
כמה ומאיפה – החל מ-179.90 ש"ח (לזוג שטוח נמוך), 249 ש"ח (לדגמים שבתמונה), מרשת PULL & BEAR.
עוד טרנד שחובה להחזיר – הסרטים של בט מידלר. האם ידעת שאת הגיבורה שלנו?


#9

דיס גירל איז און פייר! אלישיה קיז מעצבת ל-ריבוק

 

 

הנעל – אם לא שמעתם, מלכת ה-Soul עושה לאחרונה גם Sole: אלישיה קיז (מתי את באה שוב לנוקיה?) הוציאה עבור חברת Reebok הוותיקה קולקציה שלישית ואולטרה קולית, שכוללת לראשונה גם בגדי ספורט צבעוניים בהדפסים שיצרה, וכל כוכבת-רוק חייבת. מעבר לנעליים מוגבהות (ברייק-דאנס סטייל), או עם עקב פנימי ליציאה בערב בגוונים מטאליים, תמצאו העונה בריבוק גם דגמים מיתולוגיים שהכי התגעגענו אליהם – מהלבן החלק לגמרי ועד האדום באורך הקרסול עם הסקוצ'ים. הכי מלאני גריפית'.
כמה ומאיפה – 160-600 ש"ח (בתמונה: הדגם העליון בעיצוב אלישיה קיז – 499 ש"ח, דגם תחתון: ריבוק קלאסיק לגברים – 349 ש"ח). להשיג ב- NOT FOR SALE, בעלי מלאכה 3, ת"א; סניקרס בוקס, בן יהודה 225, ת"א; JIFFA – בוגרשוב 64, ת"א; וגם ברשת מגה ספורט ובחנויות הספורט המובחרות.
עוד טרנד שחובה להחזיר – פופקורן להכנה בבית במחבת חד-פעמית. מי שמכיר – זכה.


#10

קלולס סטייל. ורסוס ל-פקטורי 54

הנעל – מי שבאמת רוצה לצאת בערב עם סניקרס בלי להתפדח, יכולה ללכת על בטוח עם הגרסה הספורטיבית של מותג העל VERSUS מבית ורסאצ'ה האיטלקי. ובהתאם לדפוס ההיכר של המותג – גם פה תמצאו פרינטים של ענקי זהב, פרחים, חברבורות, ובלינג מסנוור סביב השרוכים.
כמה ומאיפה – 1,390 ש"ח, להשיג בבוטיק "פקטורי 54" ברחבי הארץ.
עוד טרנד שחובה להחזיר – ערבי שקופיות. יוון כבר לא תראה לכם אותו דבר בסלייד ה-3,000.


#11

דמיינו את זה עם האייפל ברקע. הסניקרס של פיליפ מודל ל-נומרו 13

הנעל – המעצב הצרפתי והקולי Philippe Model יצר מספר דגמי סניקרס עם עורות מיוחדים, טקסטורות בולטות ומשטחי בד בהדפסים ססגונים, שנראים בתחילה כשילוב בלתי אפשרי. ובמבט שני, הכי עושות רגליים של קרלה ברוני, ביום ספורט-אלגנט טוב.
כמה ומאיפה– החל מ-1,575 ש"ח, בבוטיק הצרפתי "נומרו 13", שבזי 13, נווה צדק, ת"א.
עוד טרנד שחובה להחזיר – שלווה. החטיף בטעם צבעי מאכל (טוב, וגם התחושה הפנימית).


#12

קח אותנו, ג'יי זי. סניקרס של VIA ROMA ל-קום איל פו

הנעל – סדרת סניקרס של המותג הכה איטלקי VIA ROMA נחתה בארץ, עם שרוכים מודפסים ושילובים מקוריים כמו עור הפוך והדפס חברבורות, או דווקא עור חלק בגוון ברונזה מעט מטאלי. אבל עזבו את הבחוץ – הבטנה הרכה מבפנים שווה את כל העניין. קפלו את הג'ינס מכפלת אחת למעלה וצאו לסיבוב.
כמה ומאיפה – החל מ-990 ש"ח, ברשת "קום איל פו".
עוד טרנד שחובה להחזיר – שליחת גלויות מחו"ל. לא כולל קוויקי לניו יורק, תחסכו לנו.

 


#13

נושכות במיוחד. סניקרס של לקוסט ל-פיוז'ן

הנעל – התנין שהשתלט על קטגוריית חולצות הפולו – Lacoste, עושה את זה גם בסניקרס לגברים, שאנחנו צדים בעין יותר ויותר לאחרונה. כל זוג יותר מדליק מקודמו, ואלו שכאן בתמונה עושות כבוד גדול במיוחד לאייקון. סי יו לייטר, אליגייטר!
כמה ומאיפה – 349 ש"ח, מרשת "פיוז'ן" וחנויות נבחרות.
עוד טרנד שחובה להחזיר – מעגלי מסאז'ים משרדיים. יאללה, ברוריה תובילי.

 

#14

מוכנה לטריאתלון. סניקרס של ALDO

הנעל – סניקרס מאריג מנצנץ מעט, שאפילו זכה לשם בניחוח אלכוהולי "פלסק", מסדרת נעלי הספורט המגניבה למדי של המותג הקנדי ALDO. שווה להציץ בכל הקו ולנעוץ את הטרנד לפני שיברח.
כמה ומאיפה – 399.90 ש"ח, בסניפי רשת ALDO.
עוד טרנד שחובה להחזיר
– ערבי קריוקי. חבר'ה, זה ה-דבר.

#15

יו אר גולד! סניקרס מטאליות ב-SHOEZ

הנעל – "שוז וובסטור" הוא אתר שמוקדש כולו לנעליים מכל סגנון וצבע אפשרי, ובו תמצאו בין השאר, גם סניקרס מטאליות או מוזהבות מדליקות לגמרי, מקצות האצבעות ועד העקב. כך תסנוורי את זו שמאחורייך בספינינג.
כמה ומאיפה – 595 ש"ח, מאתר shoez web store
עוד טרנד בחובה להחזיר –
הפונטים הפסיכים של Word art. ככה אנחנו אוהבים את הכותרות שלנו, כעורות.

#16

אולה סניוריטה! סניקרס של INKAAS ל-don't tell mama



הנעל –
אם אתם בקטע אינדיאני משהו, תשמחו להכיר את השם inkkas, נעליים פרואניות מושקעות במיוחד, מאריגי בד מקוריים שאפשר למצוא רק בטיולים למרכז אמריקה. ללכת עם ולהרגיש בלי מוצ'ילה.
כמה ומאיפה – קולקציית קפסולה מיוחדת החל מ-285 ש"ח, באתר האופנה don't tell mama.
עוד טרנד שחובה להחזיר – יציאות כיתה לפיצרייה שכונתית. רוית מ-ג' 3, את חייבת לנו ברד!


#17

אפשר עם דורה חוקרת? מתוך NIKEiD



הנעל
– ולסיום, אם תמיד חלמתם לעצב בעצמכם את הסניקרס שלכם, נייקי מעמידה לרשותכם את כל הכלים הכיפים לכך: באתר NIKEiD תוכלו לבחור את הסגנון, הצבעים והשילובים של הנעל שלכם, לרקום שם דגם אישי ("shimrit") ואפילו לבחור את בד ה-"סווש" – לוגו וי המפורסם של המותג, שזכה כבר לשם ומעמד-על משלו. לכו על זה!
כמה ומאיפה – תלוי בדגם. דגם פגסוס שבתמונה – החל מ-120 דולר, מהאתר של NIKE.
עוד טרנד שחובה להחזיר – לקפוץ מהגשר באילת. שנים!

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה