02 ביוני, 2010

עברנו חפיפה

חשבנו שאנחנו כבר מכירים את כל היתרונות שמביא איתו קקאו לחיים שלנו (בד"כ בצורת פרלינים), עד שהכרנו את השמפו החדש של לוריאל שנתן לנו בראש

ממש כמו שנשים בהריון שמות לב רק לנשים הריוניות אחרות, יש לנו חברה שכל כך מסובכת עם השיער שלה, שהיא כל היום עסוקה בלאתר נשים בעלות שיער מושלם, גולש או מתולתל, בלונדיני או ברונטי – הכול הולך, העיקר שיהיה עבה, סבוך, מלא, ועוצמתי.

אין יום שהיא לא מתאכזבת כשהיא קמה בבוקר ומגלה שבמקום שיער שופע בניחוח תמציות אביב – שוב היא צריכה להתמודד עם 12 השערות החלקות והדקות שלה (היא ספרה בעצמה) ועם הפריזורה השטוחה שלא מצליחה להתרומם גם אחרי שעתיים בייביליס (סיפור אמיתי). כל שמפו "לשיער מתולתל" שניסתה אכזב, כל קוקייה מתחלקת מיד מראשה, אין קליפס בעיר שהחזיק איתה יותר מדקה ואפילו הפן של החתונה נטש עוד לפני החופה. עד שפגשה את השמפו של לוריאל "Abondance de Cacao".

מתברר שבקבוקון הפלא הזה הושק לאחרונה כחלק מ-Serie Nature, סדרה חדשה העשויה מחומרים טבעיים בלבד, ללא חומרי סיליקון או משמרים אחרים, אלא מ-100% מרכיבים חיוניים לשיער, עם צבע וריח המופקים מהטבע ופורמולות בריכוזים גבוהים ויעילים לשורשים, שמתאימים לחפיפה יומיומית (ומי שמתעצלת לחפוף בשישי – תבכה על זה כל השבת).

מאז שעברה חפיפה, מסתובבת לה החברה בראש מלא ומורם, לא מאמינה שכל השנים האלה פספסה שוק שלם של אקססוריז לשיער כמו סיכות סבתא, קשתות ומסרקות כינים, וצוחקת על תינוקות ברחוב שעדיין תקועים עם המראה הדליל. פתחו את העונה הלחה בראש טוב.

שמפו "Abondance de Cacao"  של לוריאל – 94 ש"ח (250 מ"ל)
להשיג במספרות מובחרות ואצל מעצבי שיער מקצועיים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים ובירור על משווקי "לוריאל" מורשים במקום מגוריכם – טל': 1-800-301-666

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה