15 בספטמבר, 2014

עבור תעבור פה שרשרת זהב

קבלו אותן - 6 מעצבות תכשיטים שגרמו לנו להחסיר פעימה. בובי, כבר קנית לנו מתנה לראש השנה?

פעם יצא לנו לשמוע מישהי שמחשיבה את עצמה גורו אופנה מנסחת כך את "חוק האקססוריז – סעיף קטן ג': אין לענוד יותר משלושה". הווה אומר – יצאתם מהבית עם כובע, צעיף ושעון? זהו זה, תעצרו כאן. הגעתם לבריתה עם שרשרת, צמיד ומסרקיה? סטופ, כל המוסיף גורע.

אבל עם כל הכבוד להיא שמחשיבה את עצמה, עם הזמן גילינו בעצמנו (גם אנחנו גורו אופנה למקרה ששכחתם) שאם התכשיטים שווים וחברים אחד עם השני, אז אפשר להעמיס, וזה אפילו ממש כיף. ואת זה אנחנו אומרים אחרי שנפלנו מכמה קולקציות שעברו תחת ידינו וגרמו לנו לטשטושי ראייה וסחרחורות. קדימה, אתם מוזמנים להתפרע:

#1 (בתמונה למעלה)
מי – ליזה ארזואן יפת / LIZA
מה – את ליזה אנחנו זוכרים עוד מקולקציית התליונים הגדולים עליהם חרטה ציטוטים משירי רוק יפים. הפעם, ובהמשך ישיר לעבודתה בעיצוב תערוכות עבור אגף הארכיאולוגיה במוזיאון ישראל, יצרה ליזה קולקציה בשם Temples המציגה ענקים מרשימים עשויים מחומרים כמו פליז, כסף, זהב ונחושת בשילוב עורות, פלסטיק וכותנה; כולם במראה לוחות חושן מסורתיים, ויטרז'ים דתיים, צריחים, אביזרים פולחניים וארכיטקטוניים. יפת לך.
כמה ואיפה – 300-3,500 ש"ח, להשיג בחנות הפופ-אפ "ריפרש" במסריק 17 (עד רביעי הקרוב, 17.9 בלבד), וגם בחנויות אימלדה (שרונה); נילא, עלמה, ליטל סטריט, בולט'ס, גלריה ברנשטיין ורוניתא. או בתיאום מראש בסטודיו המעצבת במבשרת ציון, טל': 052.8067248 ובחנות ה-ETSY
הולך טוב עם – קטורת ואייפד פתוח על טמפל ראן.


#2

בחזרה לקוסטה ריקה. מתוך קולקציית PURA VIDA של זוזי

מי – זהבית אברהם / ZOZI
מה –  טיול אחד לקוסטה ריקה, בין הרי געש, חיות פראיות ויערות גשם טרופיים – הספיק לזהבית אברהם ("זוזי", בשבילכם) כדי ליצור קו שלם שנע בין אורבני לצועני, בין צבעוני למינימליסטי, בין עדין לבוהמייני. זו הסיבה שתוכלו למצוא אצלה שרשראות נוצה גדולות, עגילים בשילוב כנפיים, צמידי נחש, ליפופי חוטים בצבעים זרחניים ומוטיבים שבטיים. הכי החזרת אותנו לחוף תמרינדו.
כמה ומאיפה – 170-1,400 ש"ח, מבוטיק המעצבת – ZOZI, שבזי 49 ת"א, טל': 03.5100232, ראשון-חמישי 10:00-19:00; שישי 10:00-17:00, ובחנות האונליין.
הולך טוב עם – כרטיס למרכז אמריקה ושייק קוקונאט.

 

#3

חורזת חרוזים. מתוך קולקציית חורף 2015 של ILAN


מי –
אילן אורבך / ILAN
מה – כבר כמעט עשור שאנחנו שמים עין על הדברים שאילן אורבך מעצבת – מתיקי קנבס אובר-סייז ועד שרשראות חרוזי פליז בציפוי כסף שהיא שוזרת בעדינות על חוטי משי בטכניקות שבטיות. לכבוד הסתיו, נוספו בין החרוזים המזוהים עם אילן גם פנינים וחרוזי זכוכית אפריקאיים גדולים ועבודת אריגה של שתי וערב שיוצרת עושר גדול על הצוואר.
כמה ומאיפה – עגילים: 100-150 ש"ח; צמידים: 120-260 ש"ח; שרשראות: 180-400 ש"ח; ניתן להשיג באתר המעצבת www.ilanorbach.com, ובחנויות אופנה שונות (אנג'לי, NOOK ועוד). לבירור החנות הקרובה – טל': 0507.875309
הולך טוב עם – מניקור מוזהב ופרמננט תלתלים של יוליה פלוטקין, כפרה עליה.

#4

מקופלת. מתוך קולקציית אוריגמי של ETCETERA

מי – לנה תירוש / Etcetera
מה –  גדושה בהשראה מלימודי הצורפות שלה בלונדון, חזרה לנה תירוש לישראל והחליטה להתמקד בחומרים נגישים ורכים כמו גומי המאפשר גמישות, תנועתיות ומניפולציות שיוצרות צורות גיאומטריות רפיטטביות. וכשהיא משלבת בין לוחות גומי שחורים לצינורות זהב דקיקים – התוצאה מרהיבה. נסו ללכת לאיוונט הבא שלכם עם שרשרת האוריגמי היפה של לנה ותראו שלא תוכלו להתחמק מאף סמול-טוק.
כמה ומאיפה – סיכות – 170 ש"ח, שרשראות – 250-350 ש"ח, צמידים 230-280 ש"ח, טבעות 490-510 ש"ח; מהמעצבת בתיאום מראש, בכפר הירוק, טל': 054.7517155; וגם ב-Sharon Brunsher (סניף באזל); Myki (כיכר רבין); Abramey,Gusta, תמה (קריית שאול), מוזיאון ישראל. עמוד הפייסבוק, האתר של ETCETERA.
הולך טוב עם – חוברת קיפולי נייר וסבלנות של נזיר.


#5

זכרונות מאפריקה. התכשיטים של KATIA ALPHA

מי – קטיה אלפא/ KATIA ALPHA
מה – כבר חצי שנה שאנחנו מתים לקנות שרשרת של קטיה אלפא המוכשרת ופשוט לא מצליחים להחליט על אחת. כל יצירה של קטיה היא אחת ומיוחדת במינה, ובכולן שורה רוח מיסטית, צוענית, צבעונית ויפה. הפעם, לצד חרוזים, נוצות וחוטים צבעוניים מחומרים שונים, שילבה קטיה עיניים מוזהבות, אבני-חן גדולות וסרטי משי עבים. ופתאום כל הערבוביה הזאת מקבלת אצלנו היגיון ונראית כמו יצירה שלמה וססגונית.
כמה ומאיפה – 480-1,280 ש"ח, ברשת חנויות "רזילי", "גולדי" (דיזנגוף 232, ת"א), ו-"מאיה בש" (ברזילי 13, ת"א). לעוד תכשיטים הציצו בחשבון האינסטגרם של קטיה, או בעמוד הפייסבוק.
הולך טוב עם – צעדי ריקוד של ביונסה וכרטיס לבומבלה.

#6

חמסה חמסה חמסה. מתוך קולקציית Storm & sun של רובי סטאר (צילום: נועה יפה)

מי – שירלי איציק / RUBY STAR
מה – שירלי היתה תמיד פורצת דרך, והראשונה לשים את האצבע על מה שווה לנו לשים על האצבע. אם בעבר לא היתה אחת ברחוב שנתפסה בלי תליוני הלב הרוקיסטים או צמידי רצועות השעונים שלה, נראה שהעונה הזאת שייכת לתליוני עיניים, ריסים, קרני שמש, וכדורי פירסינג שיפה ללפף על פרק היד, הצוואר או האגודל. כל הקו עשוי מכסף, פליז בציפוי זהב, ואבני חן כמו אוניקס, רוז קוורץ, טורקיז ועוד. עושים עיניים.
כמה ומאיפה – 255-2,200 ש"ח, מחנות הדגל רובי סטאר, עמיעד 13 שוק הפשפשים; רשת "רזילי" וחנויות נבחרות.
הולך טוב עם – אמונה תפלה ומלח-שום-בצל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה