30 באוגוסט, 2015

סתיו גפן

הנה התרומה של "גרטרוד" לעידוד וקידום הסתיו: קולקציית קפסולה יפהפייה עם איורים בלעדיים של גפן רפאלי, מתאימה בול לעונת המעבר המיוחלת. רק תגיעי

בוקר טוב לכל החוזרים אלינו מארצות חלומיות בהן לא שמעו על שפעת מזגנים. מקווים שהיה לכם פאן במקסימום, וכעת אתם פנויים וסופסוף באזור עם WIFI כדי לעזור לנו בסוגיה הבוערת הבאה: עם איזה מהבגדים שכאן כדאי להגיע לארוחת החג? או שהם יותר משדרים לכם "בראנץ' חג שני"? תהיו איתנו רגע:

הכל התחיל כשעברנו ליד חנות המותג "גרטרוד", וראינו איור-חלון משוגע כמו שרק גפן רפאלי יכולה לאייר. מיד כשנכנסנו, התברר שמאחוריו אכן מחכה קולקציית קפסולה חדשה לעונת הסתיו הקרבה (את באה, גברת?) שנעשתה בשיתוף עם המאיירת הנהדרת גפן רפאלי. על גפן שמנו עין עוד כשסיימה לימודי תקשורת חזותית ב"בצלאל". מאז אנחנו בולשים בלהט אחרי כל עבודה שלה לעיתונות, לספרים או לפרויקט האינסטגרם "דיילי דודלגרם" (אל תגידו בקול רם אם אתם לא מכירים). ואנחנו לא היחידים: בין 86 אלף העוקבים אחריה, תמצאו גם את הצוות מ-"גרטרוד" ששמחו לגלות שגפן (בדיוק כמונו) לקוחה ותיקה. כך הוחלט לשתף יחד פעולה ולתת לאיורים במה נוספת. אחרי עבודת פיתוח מול מעצבת הבית (שירה שיר) נולדו מספר איורים בלעדיים, בהשראת טבע ישראלי, ספרי בוטניקה והרבה דמיון סוריאליסטי. כל איור הותאם לדגם שנתפר בהשראתו, כך שתוכלו לתפוס גופיות כיפיות וחולצות רחבות עם איורי זבובים; שמלות עם פלמיגו בקוץ ארצישראלי; חצאיות עם סירות-כנפי-מפרש; מכנסיים ופריטים שעברו טכניקות צביעה וקימוט מיוחדות. וכולם עשויים מבדים רכים בגזרות מבינות ואוהדות, ובגוונים קרירים-מעושנים (הכי משדר "ספטמבר, טוב שבאת"). אגב, כמו באמנות, מכל דגם הוכנו פריטים ספורים במהדורה מוגבלת.

אז עכשיו, בדיוק כמו בסרטוני הבטיחות שראיתם במטוס: קודם שהמבוגרים ידאגו לעצמם, ורק אחר כך נתפנה לקטנים. יאללה, מי עוזר לנו לבחור? מדובר במקרה חירום.

קולקציית קפסולה של "גרטרוד" וגפן רפאלי – חולצות 262-498 ש"ח, שמלות 470-756 ש"ח, מכנסיים 564-598 ש"ח, חצאיות 398-532 ש"ח.
להשיג בגרטרוד תל אביב – רוטשילד 1 (אחד העם 10 פינת יהושע התלמי 12); גרטרוד רמת השרון – אוסישקין 44 א'; גרטרוד בית חירות; גרטרוד הקטנה – פרישמן 77, ת"א, והחל מ-1.9 גם בחנות החדשה ברחובות.

זרעי קיץ אחרונים. גרטרוד + גפן רפאלי (צילומים: רוני כנעני)

זרעי קיץ אחרונים. גרטרוד + גפן רפאלי (צילומים: רוני כנעני)

 

איירי לנו כבשה. גרטרוד + גפן רפאלי

איירי לנו כבשה. גרטרוד + גפן רפאלי

 

גופיה אחרונה לעונה. גפן רפאלי + גרטרוד

גופיה אחרונה לעונה. גפן רפאלי + גרטרוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה