07 באוקטובר, 2020

סתיו בבהונות עובר

עם שני סממנים ראשונים שאיתרנו בסביבה - מותג גרביים אמנותי חדש וחובק עולם, פלוס קולקציית קבקבי-עץ עדכנית ומקורית - אפשר להכריז רשמית על בוא הסתיו. אז בוא, סתיו!

אמנות בכל דרך, ממש מתחת לברך. גרבי Collectoe (עיצוב: מארק קונלן; צילום: דנה שניידר)

כשאין הרבה סיבות לשמוח בבית, אנחנו מוציאים את האף ומחפשים בכוח דרכים להרים. ופתאום השבוע, התחלנו להריח שסתיו בחוץ, לפחות עד המטר ה-999. נשבעים. יש אצלנו אפילו דיבור לוותר על מזגן בערב לטובת הדלקת הדוד (הכי הדלקת, דוּד!). ואם אתם לא מאמינים – הנה שני סממנים שמצאנו, המבשרים בוודאות את בוא העונה החמקמקה והנחשקת ביותר: מותג גרביים חדש, אמנותי ומסעיר; ושובם של קבקבי-העץ לחיינו. לגיטימי הרבה יותר מנחליאלי וחצב, בואו.

#1 גרבי Collectoe

למסגר או ישר על פודיום? מיזם הגרביים האמנותיים Collectoe (עיצוב מימין: MUTI; משמאל: רוסיו מונטויה; צילום: עמית מוזר)

הכל החל לפני שנה, כשהצוות הקריאייטיבי הישראלי העומד מאחורי המיזם הבינלאומי היפהפה והטרי הזה, החליט לחבר בין עולם האמנות, לבין הקנבס הכי קולע וקולי שיש – ולפתח ליין גרביים שיציג עבודות של יוצרים צעירים ועכשוויים מכל העולם. כך שתוכלו ללכת עם פיס אוף ארט, שהותאמה במיוחד לפורמט. לאחר הליך חקירה ארוך, מצאו יצרן גרביים אולטרה-איכותיים ונעימים (שמייצר למשל גם עבור גרבי Stance) והפיילוט יצא לדרך. במקביל, יצרו קשר עם אמנים מגניבים מרחבי העולם, שהרימו את הגרב ויצרו עבודות בלעדיות למיזם, המעניקות הצצה לסגנונם, טעמם ועולמם הפרטי, תוך חשיבה והתאמה טכנית לצורת הגרב מכל צידיו; כולל כמובן התייחסות לבן-הזוג – שלעיתים מכפיל את היצירה ולעיתים משלים אותה. לבסוף, עוצבו גם קופסאות יפות במראה מגירות-גרביים צבעוניות, מיני-גלריה לאוצרות אישית של כל היצירות הנגרבות שתבחרו. כמו למשל גרבי העיניים והידיים האבסטרקטיים שיצרה רוסיו מונטויה, אמנית פלסטית מספרד; או אלו שעוטרו באווירת חרסים עתיקים, שעיצב בליפוף מארק קונלן מדבלין; יש את אלו הצבעוניים בסגנון קוביסטי-שבטי של ג'ורגש פניה מטיחואנה; אלו עם האיורים האופטימיים של סטודיו MUTI מקייפטאון; הדיוקנאות של Koketit, הלוא היא שירה ברזילי מישראל, גרבי ג'ונגל עירוני שיצר ניר אובדה; ועוד רבים אחרים.

אבל הנה השוס שנותן את כל הגרוב: ההכנסות מכל זוג אמנותי שתרכשו, מועברות ישירות ליוצר העומד מאחוריו; ואלו שיגיעו מהגרביים החלקים שמעצבים אמני הבית – יועברו למלגת Art-Supports-Art שפיתחו פה, במטרה לתמוך ביוצרים ולקיים אמנות בכל דרך. כל הכיף הזה שהושק ממש לפני שבועיים, מציע כבר למעלה מ-30 דגמי יוניסקס לגברים ולנשים (בקרוב גם לילדים), וממשיך להתחדש ולהתעדכן כל הזמן. אספו את כולם וצרו לעצמכם קולקטואו שלם.

גרבי Collectoe – החל מ-14 דולר (יוניסקס, במידות 36-40, 41-46)
להשיג באתר ובנקודות נבחרות. אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק

אוֹצרוּת שלא עוצרת. Collectoe (עיצוב מימין: koketit; משמאל: ניר אובדה; צילום: עמית מוזר)

גלריית גרביים. Collectoe (עיצוב מימין: koketit; משמאל: רוסיו מונטויה; צילום: עמית מוזר)

לכל נועל, בכל נעל. בקרוב גם לילדים (עיצוב מימין: in-house artists; משמאל: MUTI; צילום: עמית מוזר)

קולקט ד'ם אול. Collectoe (עיצוב מימין: ג'ורגש פניה; משמאל: ניר אובדה; צילום: עמית מוזר)

 

#2 קבקבי Rona Clogs

לא יוצאת מהקבקבים. Rona Clogs (צילום: Anat Kazula)

כבר שנים שרונית חרוד מאוהבת בקבקבים (אנחנו הכי איתך ליידי), הקונספט היחיד שמשלב בין נעילה מהירה כשל כפכפים, לבין אלגנטיות גבוהה כמו שרק עקבים יכולים (ומכאן גם השם וההבדל, כן?). ב-2012 החליטה לעמוד על העניין עד הסוף ולהציע קבקבים משלה, עם סוליות עץ קלאסיות כמו פעם, אך בסגנון ובצבעוניות עדכנית של היום – והקימה את Rona Clogs. לשם כך, יצרה קשר עם מפעל שבדי משפחתי ותיק, שמייצר כבר עשרות שנים קבקבים מחומרי גלם מעולים, במלאכת יד מסורתית שעוברת מדור לדור. אליהם רונית שולחת את שלל עיצוביה, ומקבלת חזרה קבקבים מגה-מגניבים באיכות הגבוהה ביותר, המותאמים בלעדית מבחינת הדגמים והצבעים לכאן ולעכשיו שלנו, כמו גם לבקשות אישיות (שהובילו למשל לפיתוח קולקציה טבעונית וצבעונית). ויש לה פשוט הכל מהכל: תרצו קבקבים חלקים, בטקסטורת נחש או בהדפס מנומר? מעור או דווקא מבד דנים? כאלו שמגיעים עד מעל הקרסול כמגפון, או דווקא מוצלבים באיקס למראה קיצי? יש עם עקב גבוה; יש בסגנון נעלי בובה; יש קלועים מקדימה או סגורים אך מעט מאחור; יש עם פיפ-טואו בקצה או עם שרוכים; יש במידות גדולות או קטנות במיוחד, ויש אפילו לגברים. נפלתם? אז תעברו מיד לקלוגז של רונה, שמציעים סוליה ארגונומית קלה ושומרים על יציבה נכונה תוך תמיכה מעולה בכף הרגל ובגב. אבל הכי חשוב? שתמיד ירוממו אתכם כמה ס"מ מעל. הנה, הייאוש כבר נעשה יותר נוח. הרבה יותר.

Rona Clogs – כל הדגמים ב-400 ש"ח
להשיג בחנות האונליין, באתר הרשמי או בטל': 054.9986177 (רונה); אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק

יפה לך עם גרביים. קבקבי העץ של רונה, בשלל דגמים עונתיים (צילומים: Anat Kazula)

קבקב לכל עונה. מיוצר בשבדיה בעיצוב בלעדי ל- Rona Clogs (צילום ימין: Anat Kazula; שמאל: Hila Ben Binyamin)

דיז בוטס אר מייד פור קומפורט. הקולקציה החדשה, בעקב גבוה ומגפונים (צילום ימין: Hila Ben Binyamin; שמאל: Anat Kazula)

את הכי שבדית כשנוח לך. RONA CLOGS (צילום ימין: Yoram Kohen; שמאל: Hila Ben Binyamin)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה