20 במאי, 2010

סרטים בקנה

"סינמה פריפריה" שבזכרון יעקב מציעה חוויית קולנוע אינטימית, סנימטקית והפוכה לחלוטין ממרכזי הקולנוע הנוצצים החדשים. תעבירו את הפופקורן אחורה, אל תהיו כאלה

עד לפני שנה, בכל פעם שמישהו אמר לידנו "זכרון יעקב", מיד עלתה לנו תמונה של המדרחוב הראשי, עם כל הגלריות והמסעדות הטובות, וזהו. יישוב של אטרקציה אחת. אבל אז התברר לנו כי  יש עוד סיבה מעולה לטפס לזכרון ושעד עכשיו יצאנו סתם תיירים פארשים. "סינמה פריפריה" היא גלריה לקולנוע ותרבות, הממוקמת במבנה אבן בן 100 שנים על גבעת זמארין, ומחכים בה 35 כורסאות ביתיות, פופים או כסאות במאי מרופדים לכל מי שמתחשק לו ערב סינמטקי באווירת "קפצנו לקפה ועוגה אצל הלבקוביצ'ים".

בסינמה פריפריה מתקיימות הקרנות של סרטים קלאסיים וחדשים, זוכי פרסים מפסטיבלים בינלאומיים וישראליים, לצד  מפגשים בנושאי תרבות ואמנות עם יוצרים שונים. כמו כן מתקיימים שם קורס לימודי קולנוע למבוגרים, סדנאות ללימוד איטלקית (יותר פרדיסו מזה?) ואף אפשרות להעביר את מסיבת הכיתה הבאה של ילדכם, במרתון הארי פוטר, שְרֶק, או כל מה שיבחרו הזאטוטים.  אפשר להשכיר את המקום להרצאות וכנסים, מותר להוסיף מוזיקה חיה, אפשר אפילו להזמין הקרנה פרטית לחבר טוב, שתמיד חלם לראות בקולנוע את "פעמיים בוסקילה", והכול באווירה חמה, ביתית ונוסטלגית, שמתאימה במיוחד לכל מי שמרגיש אבוד בדרך מהשירותים לאולם 38 במרכזי הקולנוע החדשים.

אז אם התגעגעתם לקולנוע השכונתי של פעם, לפני משקפי התלת מימד ואמבטיות הפופקורן – תנו קפיצה אחורה בזמן, מתברר שזה יוצא בזכרון.


"סינמה פריפריה", רח' היין 27, זכרון יעקב (מול יקב הכרמל), טל': 04-6391557, 052-3743563 (מיכל), michal@cinper.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה