27 בינואר, 2009

סרוגים

בקבוק חם עטוף ולבוש בסוודרון עם דוגמאות מתוקות, יגרום גם לכם להזיע מרוב שיקיות. לחמם ולהגיש כשקר

בחורף לפני שנתיים היא ארזה את מיטלטליה בתעוזה רבה ובשיא עונת הלחץ במשרד אמרה שהיא מצטערת על חוסר הסולידריות, אבל היא חייבת לנסוע לפריז כדי להתאוורר.
את הימים הקשים שעברנו בלעדיה אנחנו מעדיפים לשכוח אבל מרגע שנעלמה היה ברור שזה עוד ישתלם לנו. כשהיא שבה כולה רוח וצלצולים עם חיוך של קפה קרם ובטן מלאה קרואסונים, חייכנו בנימוס וחיכינו שהיא תשלוף את דמי ההיעלמות.

לצד כפפות עור בגוון הירוק הנכון הציץ לו מה שנראה כמו צווארון של סוודר גולף לבן וצמרירי. אבל הסוודרון עם דוגמת הלב האדום במרכז לא יועד לנו, ענוגות הגזרה, אלא חימם את גופו עשוי הגומי של חברו הטוב של הצוואר התפוס – הבקבוק החם.
אל תטעו –  זה המשובץ שירשתם מסבתא הוא ממש לא דומה וגם ההתכרבלות החורפית עם בקבוק גומי עטוף מגבת היא כבר מזמן בת חלוף. המסר המשמח הוא שעכשיו לא צריך להרחיק עד פריז בשביל להתחמם ולהפיג כאבי שרירים עם אקססורי שיקי שכזה. את הבקבוקים החמים עטורי הסוודרים עם דוגמת לבבות או פתית שלג אפשר להשיג עתה גם פה ולפצוח בערב מחמם עם שוקו חם, סרט, חברים וערמונים, בייחוד אם המזגן בדיוק התקלקל והשותף שכח את תנור הסלילים במילואים. אמנם החורף השנה רק מתחפש לכזה אבל תודו שהלילות לעומת הימים ק-ר-ר-ר-י-ם בטירוף.

ובאשר לחברה ההיא, גם בקיץ היא נקלעה למשבר מהותי וקפצה להתאוורר באיטליה. אנחנו זכינו בפסטת דיונונים שחורה ובחומץ בלסמי דה לוקס. הדיכאון (שלה) משתלם (לנו).

בקבוק חם עם סריג גולף מצמר או פלנל – 28 ש"ח
להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה