19 בנובמבר, 2013

המספרות שלנו

החלטנו לחשוף את האנשים שהכי שמורים לנו בנייד ולגלות איפה מסתפרים חברי המערכת. כך תכינו את העורף לחורף

מכל מיני סיבות לא חשובות החלטנו לחשוף בפניכם את המספרות הסודיות של חברי המערכת: תפסנו שיחה אתמול (אתם יודעים איך זה ימי שני ומספרות. יש זמן לברבר) עם 3 ספרים שאנחנו סומכים עליהם יותר מעל הבייביסיטר של הילדים, רק כדי לגלות איך עובד הראש של מי שמסדר לנו את הראש. הוסיפו לכם למועדפים עכשיו:

#1 (בתמונה למעלה)
הידיים המוכשרות – של יהודה דבוש, הנשק הסודי של שני חברי מרמלדה שמגיעים רק אליו, אפילו שכבר אין הרבה מה לספר.
מה הוא עושה לנו – שבועות של פרגונים אחרי כל תספורת מוצלחת. האווירה, השירותיות והאצבעות המיומנות של יהודה מפנקות לנו את הקרקפת ומצליחות להפוך גם פלומה עלובה כמו שלנו למשהו שלא היה מבייש הפקת אופנה בווג. וזה עוד לפני שעברנו אצל הצוות שלו טיפול "אובר-אול", החל מפדיקור ועד איפור. סו, מי מזמין אותנו להשקה חגיגית בבראשית?
תתחדש! – בנר הראשון של חנוכה (27.11.13), יחלו גם חגיגות יום הולדת 6 של המספרה (מזל טוב!) תחת הסיסמא 6Years-6Days. שזה אומר שמרביעי הבא ועד רביעי שאחריו תוכלו ליהנות משבוע של הנחות על כל שירותי המספרה, כולל חלוקה של ערכות התנסות מ-WELLA וטיפולים מיוחדים, בליווי אלכוהול, סופגניות ופינוקים. אבל הכי כיף – כל לקוח, לא משנה אם באתם בשביל קצוות או שמפו חדש, נכנס מיד להגרלה יומית של הפתעה חינמית מתחלפת – תספורת, פן, גוונים ועוד. צפו לנס חנוכה אמיתי.
כמה ואיפה – ילדים / גברים – 70 ש"ח, נשים – 190 ש"ח. "יהודה דבוש – עיצוב שיער", יהודה הלוי 99, תל אביב, טל': 03-6868671. ראשון-חמישי – 09:00-20:00, שישי – 09:00-15:00, שני – סגור.

 

 

#2


הידיים המוכשרות
– של אנה טרטקובסקי המקסימה, או כמו שהיא שמורה לנו בטלפון "אנה. דחוף. פן"
מה היא עושה לנו – בעצם די הכול: החל מגוונים מדהימים של "יו, זה נראה הכי טבעי", שינוי אורכים קטן וממזרי שמכניס נפח במקומות הנכונים ועד תלתול מסיבי מחדש. בזכות נסיעות שנתיות לתערוכות בלונדון ושאר בירות אופנה, אנה מצליחה לשמור תמיד על קו טרנדי ומכניסה איתה לכל תנועה משהו מהניסיון הבינלאומי שצברה (בשנים שעבדה בקנדה ואירופה) ואת הנגיעה האחרונה בתחום.
תתחדשי! – אחרי שעבדה 18 שנים במספרות שונות, בהן שכרה כסא עצמאי משלה ובנתה לאט לאט קהל מעריצים שבוי, פתחה בחודש האחרון לראשונה חלל ומקום מקסים משלה המוקדש כולו לטאץ' הסודי של אנה.
כמה ואיפה – ילדים – 60 ש"ח, גברים – 80 ש"ח, נשים – 200 ש"ח, צבע – החל מ-170 ש"ח. "המספרה של אנה" – שלמה המלך 29, תל אביב, טל': 03-6203353. ראשון, שלישי, רביעי – 10:00-19:00, חמישי 10:00 – עד חצות, שישי – 09:00-16:00. שני- סגור.

#3

משתבח משנה לשנה. עוזי מ-GAZOOZ

הידיים המוכשרות – של עוזי "גזוזי" בטיש, האיש, האגדה והמספריים של תל אביב.
מה הוא עושה לנו – את שני העשורים האחרונים שעברו על השיער שלנו. ממש ככה. לא יעזור כלום – לבן אדם יש את זה. אם זה בגלל 30 שנה של עבודה בתחום ובמספרה האגדית במסריק (מנובמבר 89'!), אם זה בגלל החלפת הידע ושיתופי הפעולה הבינלאומיים עם מעצבי שיער מובילים ואולטרה-קולים מחו"ל, ואם זה בגלל שכל אחד מאנשי הצוות מביא איתו משהו מעבר (ידע בכתיבה, מיקס מדיה, קריאייטיב-ארט בחלונות המספרה או תערוכות אמנות של עוזי).
תתחדש! –  לאחרונה החל עוזי להציע הדרכות מקצועיות לספרים, וגם ללקוחות ובעיקר הורים שלא מצליחים להשתלט על הרעמה של הקטנה בבוקר, ואין להם מושג מה זה צמה-בלוף-כמו-שהגננת-עושה.
כמה ואיפה – גברים / ילדים – 90-110 ש"ח, נשים / ילדות – 220-280 ש"ח (כולל חפיפה ופן). GAZOOZ – פרישמן 88 (פינת כיכר מסריק), תל אביב, 03-5236767.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה