20 בספטמבר, 2006

ספסל #11

באמצע טרפת המתנות של החג, מצאנו ספסל מעוגל ומושלם באמצע "קניון אביב" להניח עליו את השקיות, לקחת שלוק קטן מהפוך גדול ולנסח ברכות מושקעות למשפחה, בנוסח "מייבש חסה - זה הכי קלאסה"

עוד יומיים מהיום הסאגה המסובכת תיגמר וליד כל שם ברשימה הארוכה שנושאת את הכותרת – מתנות לחג – יופיע וי קטן שמשמעותו נרכשה מתנה מתאימה. אבל עד אז נותרו יומיים תמימים, והם ההזדמנות האחרונה שלכם להשלים את מה שחסר. סט צלחות לסבתא ופזל 3000 חלקים לבת של אחותכם.

הקניון, הזירה הכי חמה של התקופה, כבר לפחות שבועיים נראה כאילו מישהו לוחץ שם על fast forward ולא מרפה. תינוקות זוחלים במעברים מאחר והעגלה שלהם הולאמה על ידי אמם לצורכי נשיאת מתנות, שקיות ואריזות. גברים אבודים מסתובבים בין חנויות הכלים, מחפשים את מייבש החסה המושלם לאימם או לבת זוגם ונערות, ילדות בכורות, נושאות עציצים שקנו להוריהן בשמן ובשם האחים הקטנים. בקיצור – אם אתם לא חייבים, תשתדלו להימנע.

אבל אם אתם כבר שם, קחו רגע אוויר ותחנו לשעה קלה על אחד הספסלים המעוגלים שבקומת הכניסה. נסו להשיג לעצמכם הפוך ודניש (שזה קפה ומאפה בשפת התפריטים) ותנשמו. שימו את הרשימה שהכנתם בתיק, השיגו פנקס או מחברת ותתחילו לכתבו ברכות ליקירכם. תשקיעו במילים טובות שמרחיבות את הלב. תזכרו – מגבות מטבח עוד לא הפכו אף אחת למאושרת.

הספסל המעוגל ב-"קניון אביב" – קומת כניסה, רמת אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה