08 במרץ, 2010

ספורט אלפנט

בכל יום אנחנו מבטיחים לעצמנו שמחר נצא לטיול נמרץ בעיר. ועכשיו, עם חולצת הרכיבה הנכונה שסוף סוף מצאנו זה גם באמת יקרה (סביר שלא, בכל זאת)

אין תחושה יותר מדכדכת וחמוצה מקנאה של פדלאה: לשבת על ספסל ברחוב, ביד אחת סיגריה וביד השנייה שוקובו, ולהביט ברוכבי האופניים הנמרצים שחולפים בסערה ומותירים אחריהם שובל של הערכה עצמית. תענוג מיותר לכל הדעות. ובכל שבת בערב אנחנו יוצאים בהצהרות ומבטיחים לכל בן אנוש שנקרה בדרכנו שממחר אנחנו על האופניים. לכל מקום, בכל שעה, בכל מזג אוויר. מחר נהפוך לטיפוסים הספורטיביים שהיינו בכיתה ד', ויהי מה. או מחרתיים. או אחרי פסח. 2021.

חבר ספורטיבי מעצבן במיוחד הגיע אלינו לפני כמה ימים אחרי רכיבה, כשעל גופו מונחת חולצת רכיבה סקסית ומחמיאה במיוחד. כשציינו זאת בפניו ענה המעצבן שיותר מזה שהיא סקסית היא נוחה להפליא ונעימה למדי. החולצה שנושאת בגאווה את לוגו מותג האופניים Trek מכונה RTL (אמרנו כבר סקסי, לא?) והיא מורכבת מכמה סוגי בדים כשכל אחד מהם מתאים לאזור אחר בגוף (בכתפיים למשל תמצאו בד שמחמם את השרירים). חוץ מזה היא מנדפת זיעה (הרי גם לספורטאי המעצבן מכולם מגיע חבר או שניים) ובעלת כיסים בהם אחד אטום למים שתפקידו לדאוג שהטלפון הנייד יישאר בחיים.

ועכשיו נותרה באוויר שאלה אחת חשובה: האם תצליח החולצה המהממת לנצח את הפילה ששוכנת בקרבנו, להרים את הרוח הספורטיבית שכבתה בנו ולהמריץ את הדם שנקרש בעורקינו? לא בטוח בכלל.

חולצת RTL לרכיבה – 595 ש"ח
להשיג בפרו-ספורט (החשמונאים 121, תל אביב) ובחנויות הספורט המובחרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה