30 במרץ, 2011

סנדל ממולח

מצאנו את הסנדלים המושלמים לילדנו. סנדלי Salt Water. תשננו את זה

הורים מתחלקים לשתי קבוצות: אלה שהצליחו לייצר אווירה סמכותית בבית וילדיהם פחות או יותר עושים מה שאומרים להם; ואלה שאין להם מילה על כלום וילדיהם פחות או יותר עושים מה שבא להם. מאחר ורוב הזמן אנחנו משתייכים לקבוצה השנייה, הרשו לנו לספר לכם על מריבות ומאבקים סביב סוגיית בחירת הבגדים שסופם כמובן בילדה שלובשת בגד ריקוד וורוד פוקסיה, חצאית שאילתרה ממגבת מטבח ושקפקפים (ביום הכי קר בשנה). 1:0 לה. אבל עכשיו, אחרי שמצאנו את הסנדלים המושלמים, אין סיכוי שנכנע בשנית. היא תנעל אותם ולא אכפת לנו כלום.

הסנדלים שהיגרו אלינו לא מזמן ישירות מארה"ב, שייכים לחברה הוותיקה Salt-Water שהחלה לייצר, כך מספרים לנו, כבר בשנות ה-40 של המאה שעברה סנדלים מעורות ישנים שאינם בשימוש, אותם קנתה ישירות מהצבא האמריקאי. מאז מייצרים ב"סולט ווטר" סנדלי עור משובחים ואיכותיים לילדים ופעוטות, בעלי סוליה גמישה ונוחה לתפיסת כל כף הרגל, שנשארים שלמים ונהדרים גם אחרי טביעה בארגז חול, ריצה היסטרית בגינה או רביצה ממושכת בים ובמי מלח – ומכאן נולד בעצם שם המותג. בשנים האחרונות, והודות לעיצובים המדויקים והצבעוניות האלגנטית שהתבלטה מיד בשוק בו שולטים בדרך כלל נצנצים וסקוטצ'ים מהבהבים – נתפסו יותר ויותר כפות רגליים קטנות ומפורסמות עונדות את הסנדלים השיקיים והעדכניים הללו – כמו בתה של טורי ספלינג, הקטנה של מישל וויליאמס, המתוקונת של סופיה קופולה וכמובן – התכשיט של טום וקייטי, סורי קרוז, מכתיבת אופנה לא פרייארית.

עם כזו הצלחה, כאלו מודלים לחיקוי וכזאת רשימת צבעים שכוללת צהוב, נייבי, לבן, אדום או ורוד בייבי – אין סיכוי שתתקלו בהתנגדות. ואם כן, פנו לעזרה. אנחנו אתכם.

סנדלי ילדים ופעוטות של "סולט ווטר" – 219 ש"ח
להשיג ב"שוגר אנד מור", בעלי המלאכה 12, תל אביב, טל': 03-7164414 וברשימת חנויות לילדים ברחבי הארץ

מוכנים לליל הסדר. סנדלי Salt Water לילדים (צילום: יח"צ)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה