26 בפברואר, 2015

סלבס עושים שוק

מנעליים של דורין אטיאס ועד צילומי אוכל של אייל שני: לא מעט שמות מוכרים נפרדו מפריטים אישיים ופרסמו אותם למסירה ב-מרמלדה2. נראה אתכם תופסים ראשונים את ספר החרדות של אסי עזר

מה אתם יודעים? מתברר שממש פה בינינו, יושבים קוראי VIP מפורסמים, שאיכשהוא מוצאים את הזמן בין צילומים והפקות, כדי ליישם את ההמלצות שאנחנו מפזרים כאן (מלחיץ!). רוצים דוגמא? בבקשה: מרגע שסיפרנו לכם על מרמלדה2, השוק החתיך שפתחנו לאחרונה לדברי יד שניה, הרימו את הכפפה לא מעט שמות שאתם בטוח מכירים, ובנדיבות אמיתית החלו למסור מוצרים אישיים ושווים למדי.

שידורנו יתאחדו עם גיא פינס בעוד 3…2…1: למשל אייל שני, השף שאנחנו הכי אוהבים לזלול אצלו, העלה למסירה באפס כסף חפצים מגניבים כמו סכינים מהמטבח הפרטי שלו (שנחטפו עוד לפני שהספקנו להגיד "שלי!"), משקפת שחייה, צילומי אוכל שהוא מבשל ומצלם בזוויות בלתי אפשריות ויפה לתלות מעל הכיריים להשראה, ועוד. כבוד. דפנה לוסטיג, הפאשניסטה הכי חמודה בעיר ומגישת תכנית הרדיו האהובה עלינו ב-102FM, מוסרת גם בחיני-חינם נעלי עקב במרקם קטיפתי, תיק מחשב של מארק ג'ייקובס (יא משיגנע!) או תיק מעטפה מושלם, שמישהי בת מזל כבר הספיקה לנעוץ. יש פה דברים מארונה הפרטי של מלכת הדרקונים האמיתית, הסטייליסטית דורין אטיאס, שגם ככה בא לנו ללבוש כל מה שהיא מצולמת בו, והעבירה הלאה חולצת פסים מדויקת, כובע פדורה בגוון יין, תיק עור בטקסטורת נחש (מי שלקחה – שתחזיר!) ונעלי סירה של המותג הכי בלרינה – רפטו. יש גם פריטים סופר אישיים שגל אוחובסקי, חבר יקר ואהוב, בקושי נפרד מהם ובחר להעביר את הכסף ממכירתם לארגון הנוער הגאה: כמו אלבום אוסף מעולה שערך בשם "רכרוכי בעיר", חולצת טי מגניבה שהכין לו עברי לידר, צעצוע ליידי גאגא מסתובב לאספנים מברני'ז, וכו'. וממש עכשיו, מוסרים לנו כתבי השטח, אסי עזר נצפה מעלה ספר שעוזר להתמודד עם חרדות, ואולי יעודד גם אתכם לנצח את חרדת הנטישה ולהיפרד מדברים שאתם כבר לא צריכים ומוזמנים לפרסם באתר (אם גל יכול – גם אתם יכולים). בהמשך, מלחששים, ייתכנו עוד פריטים מעונת ה-VIP (אנחנו עוקבים), ובינתיים ראיתם את טור הקומיקס החדש והחמוד באינסטגרם של אסי עזר, שמוקדש בדיוק לעניין הזה? אסי, אתה אח.

בקיצור, ולאחר כל הניימדרופינג – בואו לתפוס מהר פיסים אחרונים ונדירים מהארונות הכי מפורסמים במדינה, ותוכלו לספר לכולם: "זה? אייל שני נתן לי מתנה!".

למציאת פריטים שווים במרמלדה2, או לפרסום חפצי יד שניה משלכם – בואו פנימה בהמוניכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה