14 בינואר, 2013

סיפור כיסוי

שישה מעילי גשם ורוח מקוריים – משאירים אותנו מוכנים לכל סופה. רק בגלל הרוח

אחרי שהרוח הרגה לנו שלוש מטריות "שלא נהרסות", הגשם הציף את כל הקבלות בתחתית התיק "נגד מים" שלנו, והפן הלך פייפן – החלטנו שדי. מטריות ואנחנו – כבר לא. חובה עלינו למצוא פתרון אחר, מגניב ויעיל. רגע לפני שגזרנו חור בשקית זבל (מגניבה) ויצאנו לעבודה, נזכרנו במוצר הכי מתבקש לעכשיו: מעיל גשם/רוח ראוי, שמצד אחד יהיה רחב ומגונן, מצד שני מחמיא, ומצד שלישי מתקפל מספיק כדי לדחוף בתיק, ואז לשלוף ברגע הנכון ולשמור על אווירה יבשה. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

אספנו בשבילכם שישה כאלה (חמישה מקומיים, ואחד תייר), עשויים ניילון או חומרים עמידים אחרים, שיעבירו אתכם בבטחה ובסטייל את הסופה הבאה. דני רופ, ברינג איט און:

#1 (בתמונה למעלה):
מה – מעיל עם כיווצים מחמיאים ורכיסת ריצ'רץ' של המעצבות מיכל סוקול ומורין פרידמן, מהמותג FUSS – המוקדש בינתיים רק למעילי גשם.
צבעים נוספים – סגול, כחול כהה ואפור (ובקרוב יהיה גם לגברים).
מה הקטע שלו – מורין ומיכל, בוגרות שנקר ורוכבות אופניים מתמידות, הרגישו צורך אישי לפתח מעיל גשם שנכנס לתוך מארז קטנטן וניתן לשליפה מהירה בכל רכיבה, טיול לצפון או סתם גשם לא צפוי בדרך לפלאפל.
כמה ומאיפה – 300 ש"ח, מהחנות של Fuss.
למי הוא מתאים – לספורטיבית שמגיעה באופניים כל יום לעבודה וגורמת לנו להתחרט על המקופלת שתקענו ברמזור.

#2

הולך נגד הרוח. מתוך קולקציית One Of של אלף אלף (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

מה – מעיל שחור בהדפסי זהב, יחיד במינו, של "אלף-אלף".
צבעים נוספים – זהב-מבריק, אפור-כסוף, שחור-חלק, סגול-פפיטה (בהדפס סטייל שאנל).
מה הקטע שלו – העונה עיצבו האלפיות, איילת הרמל ואפרת לוין (המצולמות בתמונה) תת-קולקציה של פריטי One-of-a-Kind, שעברו הדפסת זהב מיוחדת (בשיתוף פעולה עם מעצבת הטקסטיל מיכל פיירשטיין), וביניהם גם את מעיל הגשם הקולי הזה. אם לא תספיקו לשים עליו יד, נסו לתפוס את אחת מארבע גרסאות-האם שלו, כולן צבעוניות ועשויות כותנה מצופה בחומר עמיד במים, בגזרת A עם קפוצ'ון, כיסים וטיקטקים נסתרים. מי בא לשחק שפריצות בחניון?
כמה ומאיפה – 630-890 ש"ח. קולקציית ה-One of נמכרת בסניף החדש – אשתורי הפרחי 9 (מתחם בזל), ת"א. סניף הסטודיו – רוחמה 9 (מתחם נגה), יפו, טל': 077-2340834.
למי הוא מתאים – לבחורה הקולית במשרד, שככל שהשיער שלה יותר מבורדק – אנחנו יותר מעריצים.

#3

סיפור ארוך. הגרסה של Ciporkin (צילום: יפעת יוגב-דדון)

מה – מעיל פתוח של דלית ציפורקין.
צבעים נוספים – ניתן לבקש בהזמנה אישית, אבל מבדים אחרים (מגיע עד מידה 44).
מה הקטע שלו – המעיל הדק הזה עוצב ארוך במיוחד, כדי להגן על כל הגוף – מהכתפיים ועד אחרי הברכיים. המעיל נלבש פתוח ללא כפתורים, כך שצווארון אחד נופל על חברו, אך ניתן לצרף לו חגורת עור כדי לסגור היטב ולהרגיש כמו בלשים בלילה.
כמה ומאיפה – 400 ש"ח, מהחנות של Ciporkin by dalit.
למי הוא מתאים – לזו שהפנימה את שיטת השכבות ויש לה במה להשוויץ ממתחת.

 

#4

גשם גשם בוא. הגרסה של HOKO (צילום: מיכאל פיש)

מה – מעיל ספורטיבי של חגית חזן המעצבת למותג שלה HOKO.
צבעים נוספים – סגול-מעושן ואפרפר-מבריק.
מה הקטע  שלו – חגית הושפעה העונה מעולם בגדי הספורט כמו חליפות הצלילה, הסייף והאימוניות, אבל דאגה להמיר אותן למראה אלגנטי, אורבני וראוי יותר ליומיום. במעיל הזה תמצאו גם בטנה יפה מבפנים (שמציצה מהקפוצ'ון) ומשדרגת את כל החוויה. מעולה לימי שיער-רע (כל יום זוגי, בתרגום חופשי).
כמה ומאיפה – 600 ש"ח (אחרי 20% הנחה) מ-HOKO, סגולה 6 (מתחם נגה), יפו, טל': 073-7262896. שעות פתיחה: שני-חמישי 11:00-18:00, שישי 11:00-15:00.
למי הוא מתאים – לזו שהשיער לנה-דל-ריי שלה לא מאבד מהנפח שלו מתחת לקפוצ'ון.

 

#5

 

מוב לייק ג'אגר. הגרסה הרוקיסטית של רוני בר

מה – מעיל גשם מסיבי ומושקע של רוני בר.
צבעים נוספים – אפור-כסוף מטאלי.
מה הקטע שלו – לצד קולקציה שעיצבה רוני בשיתוף פעולה עם מותג הילדים הנחשק NUNUNU של טלי מילכברג ואיריס אדלר, נולד גם המעיל המבריק-מטאלי הזה, נרכס עם כפתרה (יש מילה כזו!) נסתרת, צווארון היפסטרי, ומחביא בתוכו בטנה עבה ונעימה מכותנה, שמאפשרת כירבול רציני בזמן כתיבת מיילים ללקוחות. אף אחד לא רואה.
כמה ומאיפה – 1,150 ש"ח, מחנות הסטודיו של רוני בר, ביאליק 2, תל אביב, טל': 03-6294662.
למי זה מתאים – לזו שתמיד גונבת לבויפרנד שלה את המעיל הגדול.

 

#6

סינגינג אין דה ריין. מעיל גשם אייקוני של פטי באטו

ומי שרוצה ללכת על ריין-קואוט צהוב אייקוני במיוחד – זה של Petit Bateau, המותג הצרפתי שהיינו רוצים לחיות בו, עם בטנת הפסים המשגעת – הוא כנראה הדבר האמיתי. הציצו בלינק הבא ולכו על זה (בפאונדים זה נשמע פחות). אנחנו מידה 40, תודה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה