01 באפריל, 2010

סינית בשבילנו

עד פסח הבא, נדאג להתארגן על איזו חומה סינית משלנו, שתעקוף את כל הררי הריגשי והגפילטע, ותביא אותנו היישר לחנות המותג הקוריאני O'2nd שבשנגחאי. או, ככה מתחילים מסורת

בזמן שאנחנו עסקנו בריב המסורתי "אצל מי מהצדדים נעשה את החג השני", עשתה בחוכמה חברה טובה שלנו, כשדילגה בקלילות מעל הררי הריגשי המשפחתיים ובחרה לעשות את החג כולו בחו"ל. ולא סתם חו"ל, אלא בנקודה כזו שאין שום סיכוי שתקבל בטעות הזמנה לגפילטע, תירוש וחרוסת – בסין. מתברר שאם יש מקום שבו התרבות הפולנית עוד לא הפכה למקצוע פטור ממס, הרי שזה איפשהוא לידה החומה הסינית.

וכך מטיילת לה חברתנו בשנגחאי האקזוטית ומספרת לנו כי בין רובעי העסקים שמציעה העיר למכביר, מסתתר לו רובע שופינג טרנדי וצעיר. רובע Xintiandi היפהפה מפתיע את התייר המערבי (ששבע כבר מסובינירים של מניפות ופורצ'ן קוקיס), עם חווית קניות מודרנית בסטייל אירופאי. בנייני הרובע הם למעשה בתים מסורתיים ואחוזות שהיו שייכות לשושלות סיניות עתיקות שנשתמרו כלפי חוץ ועברו שיפוץ פנימי מרהיב, וכיום מלבד בתי קפה, ברים, חנויות לייפסטייל ובוטיקים יוקרתיים, מציע הרובע, שזכה גם לכינוי "The City's living room" ארבעה סיורים שונים באזור: ארכיטקטוני, אופנתי, שנגחאיסיטי מסורתי או סיור באוריינטציה בינלאומית.

לא קשה לנחש איזה סיור הוביל את חברתנו לחנות המותג הקוריאני הפרוע yoonhanii המשלב בהצלחה סגנונות אופנה הנעים בין אורבניות קיצונית ליוקרתיות בוהמיינית, עם העדפה לצבעוניות עזה, אלמנטים של שבטיות מודרנית ואהבה לכדור הארץ. חנות המותג ברובע Xintiandi נקראית בקיצור O'2nd והיא מציעה קולקציה הדוגלת בשלושה עקרונות מרכזיים: טעם טוב, צבעים חזקים והומור.

אם רק היתה דוגלת בכך גם החותנת שלנו, לא היינו רואים על שולחן החג מאכלים כמו רגל קרושה (עד היום לא הצלחנו להחליט מה יותר מבהיל אותנו הגוון האפור-דהוי, הטקסטורה הצללוטית או השם הבלתי ניתן ליח"צון בעליל). אם כן, שנה הבאה, ננסה לבנות לנו חומה סינית משלנו שתעקוף את המסורת ותאפשר גם לנו לחג אחד – לאכול קרפלעך עם צ'ופסטיקס.

חנות המותג O'2nd בסין
1F South Block
Shanghai Xintiandi
(021)63843008
China

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה