05 ביוני, 2014

סינדרלה רוקפלה

מרמלדה מחפשת את הנעל ה-1000 שתככב בפינת היציבה הטובה. אולי זה אתם?

מכירים את מדור "יציבה טובה" שלנו? יו נואו, פינת Shoe Of The Day שסוגרת כל המלצה שלנו בזוג נעליים והלך רוח מתחלף? מה זה מכירים – חלקכם אפילו הופעתם בה, רכשתם זוג בהשראתה או סתם התמרמרתם שאין יותר סנדלים כאלו בזארה.

אז לכל ידידי המדור, אלו שגוללים ישר למטה עוד לפני קריאת האייטם (ואנחנו יודעים מי אתם), בטח שמתם לב כי אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לבואה של הנעל ה-1000. בשבילנו זה מרגש כמו לחתן את הבן. הנה אנחנו מסבירים:

לרגל המספר החגיגי והעגול, החלטנו לפתוח את העדשה הכי רחבה ולחפש את הנעל האלף – אצלכם בארון (!), ואם זה לא מספיק מלהיב – מי שיזכה בתואר הנכסף יקבל מאיתנו ומהמותג הצרפתי המשגע Bensimon נעליים מתנה. זהו, בעל הבית לוסט איט.

אז מה צריך לעשות בעצם?
1. שלחו אלינו צילום טוב שלכם ברוח הפינה נועלים את זוג הנעליים / מגפיים / סנדלים האהוב עליכם, בצירוף לינק לפרופיל שלכם בפייסבוק, לכתובת: contact@marmelada.co.il; או בהודעה פרטית לעמוד הפייסבוק של מרמלדה מרקט או מרמלדה.

2. אנחנו נעלה את התמונה לאלבום מיוחד בעמוד הפייסבוק של מרמלדה מרקט ונתייג אתכם. ואתם כמובן מוזמנים מיד לעשות SHARE כדי לזכות בכמה שיותר לייקים.

3. זוג הנעליים שיזכה במספר הרב ביותר של לייקים (עד לתאריך 22.6.14), יככב בפינה חגיגית ונרחבת, פינה מס' 1000,  בניוזלטר שלנו, ובעליו יזכו בפרס הכי כייפי שעלה לנו לראש – זיכוי לרכישת נעליים בחנות המושלמת של בנסימון!

זהו. שימו טלק, גהצו את השטיח, זרקו את הכפכפים (זה בלי קשר) וקשרו שרוכים.
החיפוש אחר סינדרלה שלנו מתחיל ע-כ-ש-י-ו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה