02 בדצמבר, 2019

סייבר זה הבלאק החדש

יממה אחרונה לטרפת הטירופים. בואו לחטוף מסייל CYBER MONDAY אלפי פריטים בהנחות מגרות כאילו אין מחר. אבל באמת עכשיו, אין מחר

זוהי קריאה אחרונה לכל השאננים, המהמרים, הנונ-שאלאנטים שמשחקים אותה שיש להם עוד מלא זמן ומדמיינים שהשטיח הנורדי ההוא מחכה רק להם עד סוף היום. הלו? אתם הוזים. סייל CYBER MONDAY, הידוע גם כ-הסיבוב המהיר, הליגה לרציניים בלבד, סינדרלת כל הסיילים – קורה רק פעם בשנה, וזה קורה היום.
 
ואלו חוקי הפורמט: פנו לעצמכם שעה טובה, פתחו מחשב ואלף לשוניות פנויות במקביל, שננו מידות נעליים מגדול ועד קטנה / בדקו מה צבע הספה ולכמה כריות נוי קיר חדשות היא זקוקה / היזכרו מי יולדת או מתפטר בקרוב / ותתחילו להרביץ עבודה. בכל זאת, לא כל יום עשרות אלפי פריטים במרקט מוצעים בהנחות מטורללות (בעל הבית, לך תראה מישהו מקצועי) ואתם לא רוצים להישאר בחוץ. הנה תראו אותנו למשל: עברנו על כל רשימת החשקים שלנו, ודגנו 7 פריטים שאנחנו הכי חמים עליהם כרגע (כאן למעלה ולמטה), שיעזרו לנו לעבור את היום בלי רעידות חרטה בסופו.
 
העתיקו בלי בושה מאיתנו, או העמיסו דחפים וחולשות משלכם בהנחות מגרות כאילו אין מחר (כי באמת – אין מחר, כן? שלא תבכו לנו מחרתיים). ואגב – כל ארגז המציאון כולו, עם עשרות רעיונות לניצול אידיאלי של הסייל – פרוש בפניכם גם כאן, באוסף המלצות העורכת המלא, הפעם לפי מדרג מחירים נוח ומאפשר. הציצו, גרפו לסל ונתראה מחר לשיחת מסדרון תחת הכותרת "מה השחלנו מ-Cyber Monday". בום.
 
סייל Cyber Monday – עד 70% הנחה על אלפי מוצרים ברחבי המרקט (עד סוף היום, 2.12, 23:59). לאוסף בחירות העורכת מהסייל – בואו הנה

#1 (בתמונה למעלה) מגבעת לבד בשני צבעים של יעל כהן למותג הכובעים שלה – JUSTINE

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה