18 בנובמבר, 2015

סיה, זוזי רגע

מצאנו בשבילכם פלטפורמה קלה וכיפית להכנת מיקסטייפים עם כל השירים שאתם הכי אוהבים. אל תודו לנו, פשוט שלחו לנו מגש סופגניות. תודה

אתמול בבוקר ירד מבול ואנחנו נתקלנו בבעיה רצינית וכבדת ראש. מילא שנגמר הקפה במשרד. מילא שמה שחשבנו שהוא חתיכת שוקולד על הכיסא התברר כשאריות בוץ מהמגפיים שלנו (נוט טו סלף: לא כל דבר חייבים לטעום). אבל עם הפלייליסט חורף שהכנו לעצמנו ביוטיוב בחורף שעבר אנחנו פשוט לא יכולים ולא צריכים להתמודד. יש שם דברים… שלא תדעו.

ואז גילינו את הדבר הבא: SUAN (ראשי תיבות של Stayed Up All Night), אתר משגע ליצירת מיקסטייפ – ממש כמו פעם, כשהיינו מחכים למצעד ברדיו ומקליטים את השיר ההוא של וויטני יוסטון שוב ושוב עד הפעם ההיא שהשדרן לא עלה על סוף השיר. בעזרת האתר אפשר לשלוח פלייליסטים בהרכבה עצמית לחברים או למשפחה, לימי הולדת או סתם ליום חורפי (או קיצי, אבל נעזוב כרגע) שמעוצבים ממש כמו קסטה. זוכרים?

אפשר לבחור את סוג הקלטת שרוצים, ולכתוב עליה מה שרוצים (אנחנו ממליצים על "לא למחוק!!!!!!" לזכר הימים הטובים), וכמובן- לתחום בה כמה ואיזה שירים שרוצים (באמצעות לינקים מיוטיוב או Sound Cloud), ואז לשלוח את הקלטת למייל או לשים אותה על הפייסבוק וול של החברה הכי טובה, שכולם יראו ויקנאו. והעיקר והכי חשוב, אל תשכחו לכלול בכל מיקסטייפ שהוא את השיר הזה של דרייק, שהוא כרגע הדבר הכי טוב שיצא מקנדה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה