23 במרץ, 2016

סיבוב אחרון

מותג השמלות המסתובבות - "נוקי'לה", סוגר את הארון. זוהי קריאה אחרונה לעשות סיבוב ולגרוף כמה שתוכלו לסחוב. מי מבשר לקטנטונת?

אם הגעתם למצב שהמותג או ההמצאה שלכם הופכים להיות שם גנרי ומייצג לקטגוריה שלמה – הצלחתם בחיים. כולם מכירים דוגמאות כמו "ארטיק", "ג'יפ" או "פלאפון", אבל אצלנו בבית נהוג לריב על שם גנרי אחד: "אוף, השמלה לא מסתובבת לי כמו נוקי'לה!". כי כפי שכל ילדונת מסוחררת יודעת – אין על השמלות המסתובבות של שרית לולאי למותג שלה, שהכתיבו סטנדרט גבוה (זה לא מילה) לעד כמה שמלה צריכה להתרומם, לרחף ולשמח. ורטיגו, שלום.

אז אם הסצינה הזו מוכרת לכם, ובייחוד אם עדיין לא – כדאי שתזדרזו לשים עליהן יד. כי בקרוב מאוד השמלות הגנריות הללו יהפכו להיות נדירות יותר משטר של 20 ישן: אחרי 8 שנות פעילות, שרית נאלצת לסגור את המותג המצליח והחמוד שייסדה במו ידיה. שרית שהחלה את דרכה לפני שני עשורים כמעצבת הלבשה תחתונה עבור "דלתא", עברה לאחר מכן לעיצוב עצמאי של פריטי טקסטיל לפעוטות ברי מזל (יש לכם נוקי חיבוקי? מסגרו במוזיאון!). כשהלקוחות הרכים גדלו, גדל גם המותג והפך כאמור לאימפריית שמלות מסתובבות ובגדים צבעוניים, ששימחו אינסוף דרווישיות קטנות, שהולכות במעגלים ולא מסכימות לזוז מהמייבש עד שהשמלה תצא לסיבוב נוסף.

בשנים שחלפו, זכה המותג להיכנס לתוך המון בתים וחנויות, פירנס מתפרות ועובדים, יצר שיתופי פעולה והפיץ חיוכים שרק מי שבתו מבקשת לישון בשמלה, או בנו מזמין שמיכי מוקטנת שאפשר לצאת איתה מהבית – מכיר. אולם לאחרונה, ולאור הרצון של שרית לייצר רק בישראל, בתנאי שכר הוגנים וערבות חברתית-הדדית, נתקל המותג באתגרים לא פשוטים. אחרי התלבטויות קשות, הבינה שזכתה להגשים את כל היעדים שהציבה לעצמה והחליטה לעבור הלאה. אז בינתיים, ולאורך החודש הקרוב, יש לכם הזדמנות אחרונה ללקט פריטים יפים ונדירים שנותרו על הקולב, ב-50%-80% הנחה (אווירת ביזה!), וגם להזמין מתנות בהתאמה אישית מהבדים שבמלאי. בואו לאחל בהצלחה, לבחור לכם נוקי'לה אחרון ולנחש לאן מגע הזהב של שרית ייקח אותה הלאה בסיבוב. מהנדסת קרוסלות?

פריטים אחרונים של נוקי'לה – החל מ-15 ש"ח לגופיה או טייץ. עד 80% הנחה על על הפריטים.
להשיג בחנות נוקי'לה (עד 1.5.16). לפרטים נוספים – טל': 050.7551833 (שרית), באתר ובפייסבוק. ניתן להזמין פריטים שאזלו מהמלאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה