04 בדצמבר, 2012

סטופ כדור הארץ

תיק ניילון רב פעמי המתקפל לכדי כדור קטן מציל אותנו בכל רגע של קניות ספונטניות. וזה לא מעט

לא מזמן התברר לנו שהכינוי שלנו במשפחה הוא "גברת עם סלים". לא נעים, אבל הכי נכון: כתף ימין קורסת תחת התיק המרכזי, בשמאלית – זה של המכון, יד אחת נקרעת עם שקיות מהסופר, המעיל, המטריה פלוס הפתקית של החניון, והפנויה מסמסת "הצילו! איפה קונים יד שלישית?". עד שנתארגן ונצליח לצאת מהבית כמו ליידי אירופאית, החלטנו לקחת כדור הרגעה, מסוג אחר לגמרי.

הכירו את "24/7", כדור קטן וממזרי בגודל אפרסק נניח, הנפתח לכדי תיק ניילון בלתי-קריע בעליל שמסוגל לשאת – אתם יושבים?- עד 35 ק"ג. שזה בערך שני כדורי באולינג, או ערמת תפוזים שתספיק לכל החורף, או שמיניית ספרים שקניתם במבצע, שישיית מים שאספתם מהתדלוק, זר פרחים ספונטני ומטפטף בדרך הביתה, ובעצם – כל מה שתצליחו לדחוס פנימה. התיק שמגיע בעשרה שילובי צבעים שונים, שייך לחברה ירוקה מארה"ב בשם Flip & tumble, שמנסה לעזור לנו להפחית את ערמת הזבל שנשאיר פה אחרינו, בעזרת שלל מוצרים ידידותיים. כשתפתחו את הכדור, תמצאו בכתפיות רפידה חבויה לנשיאה נעימה על הכתף (הסוף לידיים קרועות ואצבעות בצורת פליסה!), ובפנים גם כיס קטן (אליו יתקפל אח"כ כל התיק חזרה) שמתאים בול לנייד וכרטיס חבר מועדון. מושלם.

כל שנשאר הוא לזכור לשלוף את הכדור ברגע הנכון בקופה ולהכריז: "אל תארזו לנו, הבאנו ניילון מהבית", ויצאתם אקו-פרנדלי-עולם.

תיק אקולוגי רב פעמי –  75 ש"ח (כולל משלוח. קיים במגוון צבעים, גודל פתוח – 30 ס"מ על 35 ס"מ על 12.5 ס"מ, ניתן לכבס במים קרים).
להשיג באתר היבואן – "למש"ל – לתת מתנות שאוהבים לקבל".

 

אחד מכל אחד, פליז. 24/7



בתמונה הבאה מסתתרים תפוזים. תיקי 24/7




איפה להניח? מבחר התיקים



חייבים כזה, נקודה. תיקי הכדור של פליפ אנד טאמבל


 

כדור בתוך התיק, תיק בתוך כדור. תיקי Flip & Tumble

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה