24 בנובמבר, 2015

סורה חושך

לקראת חג האורות והלדים הגדול, מצאנו 2 מנורות להרכבת עצמית שיכניסו אתכם לאווירה ויאירו את הדרך (לשירותים בלילה)

לקראת חג האורות (והפירומניה) הרשמי, חג ה-נשאר-עם-ריבת-חלב? וה-תור-מי-לקחת-את-הילדים-לפסטיגל – מצאנו 2 מנורות מגניבות ויפות ממש, שעשויות מנייר קשיח שקופל בהשראה אוריגמית, בעיצוב מקורי וייצור מקומי, ושתיהן מיועדות להרכבה עצמית כיפית (ילדים, הפעלה לחג! בואו לראות איך אבא מתחשמל).
 
תפסו לכם שקע פנוי והביאו את האור (איך כבר חושך מצרים ב-16:00, איך?):


#1 המנורה – ראש צבי של Popup Lighting
הרעיון – שנה אחרי שעיצבו מנורת צבי זהה מאלומיניום (המיוצרת כאן ומורכבת על ידי אנשים בעלי מוגבלויות בחברת "המשקם"), ישבו וחשבו שריג שנער וחן ביקובסקי איך אפשר לייצר עוד ג'ונגל של חיות, אבל בעלויות סבירות. כך נולדה גרסה חדשה מקרטון קשיח וממוחזר שתוכלו להרכיב בכמה קיפולים והדבקות פשוטות (ואפילו לגלות את הפטנט שגורם להופעת קרני הצבי המהממות). בהמשך יצטרפו גם טווס וינשוף. הכינו את המסדרון.
כמה ומאיפה – 400 ש"ח (כולל כל המרכיבים). בקרוב ישתתף בהנחת סייבר מאנדיי, 30.11.15 בחנות האונליין. לפרטים – אתר, פייסבוק, אינסטגרם.


#2 המנורה – מנורת אוריגמי של Tweelingen
הרעיון – אורית זילברמן ואדרת לקסנר חיפשו להמשיך את העבודה הצבעונית והמשמחת שהן עושות כבר כמעט עשור (!), וליצור הפעם גוף תאורה, אבל עם טוויסט טווילינגני. לפני שנה הוציאו מנורת אוריגמי קטנה, שבמהלך הזמן גדלה למנורת סלון ולאחרונה ממש הפכה גם למנורת קיר עם זרוע קפיצית מגניבה שמתאימה לכל שימוש. כולן עשויות מנייר בציפוי הגנה דו צדדי, ויכולות להגיע עם כבל צבעוני וכל המרכיבים, או רק כאהיל צבעוני דו-צדדי. נשאר לכם לעבור על הקיפולים ולהדליק. מדליק!
כמה ומאיפה – החל מ-89 ש"ח (לאהיל אוריגמי קטן) ועד 390 ש"ח (כולל הזרוע); מנורה גדולה – 149-279 ש"ח. להשיג באתר, בסטודיו ברמות השבים, ובחנויות עיצוב בארץ. לפרטים פייסבוק, אינסטגרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה