30 במרץ, 2011

אלקטרו-סטאר

עדי שבת מסבירה למה ההופעה של אמן המוזיקה האלקטרונית Sven Vath בחמישי הקרוב - היא הצעה שאי אפשר לסרב לה

במסגרת הרכבת האווירית הבלתי פוסקת בשנה האחרונה בה מגיעים אלינו השמות הכי לוהטים בעולם הדיג'ייז והאלקטרוניקה, ממשיכים מועדון "האומן 17" בשיתוף "חרגול הפקות" להפציץ אותנו בלהיטים. בחמישי הקרוב (31.3), יגיע לכאן לא אחר מאשר סוון ואת' (Sven Vath), הטכנואיד והאגדה. ואת', בן ה-46, נחשב ולא בכדי לסנדק הטכנו-טראנס הגרמני, בעיקר כיוון שהשכיל לקחת בשנות השמונים את הסאונדים האפלים של דטרויט ולתבל אותם בקומוניקטיביות האסידית הראויה, ובהמשך הקריירה שלו הפך לאחד השותפים הפעילים בהתפתחות המוזיקה האלקטרונית של העשורים האחרונים.

כמעט ואין ז'אנר אלקטרוני ש-ואת' לא ניגן במהלך הקריירה הארוכה שלו, מסול והיי אנרג'י בתחילת דרכו, המשך באסיד האוס, וכלה בטכנו, מינימל ואפילו טראנס. לביקור הזה מגיע אלינו ואת' במסגרת סיבוב ההופעות החדש והקטלני שלו לכבוד 30 שנות קריירת תקלוט סוערות, שהחלו אי שם ב-1982 במועדון קטן בפרנקפורט. ואת' הוא אחד מהאיקונות הבולטים שעיצבו את המושג סופרסטאר דיג'יי, אם לא בזכות הכשרון הלא שגרתי למתג, לשווק ולהמציא את עצמו מחדש ללא הרף, אז בזכות הסטים הארוכים שלו (למעלה מ-14 שעות לפעמים) והיכולת לחגוג כמו מטורף אמיתי על העמדה. וכמובן חובה להזכיר את סדרת המסיבות המיתיות שייסד באיביזה בסוף הניינטיז והלייבל המצליח שלו Cocoon (אותו פתח בשנת 2000), שאליו נוספו ב-2004 שני מועדונים תחת אותו השם – האחד באיביזה והשני בפרנקפורט. עובדה זו קבעה חד משמעית את מעמדו כאימפריית מוזיקה אלקטרונית בלתי מעורערת של ניהול אומנים, בוקינג, לייבל מצליח וכמובן מועדוני על, כשעל אומני הלייבל שלו נמנים מפיקים ודיג'ייז כמו ריקרדו וילאלובוס, ג'וש ווינק וסמני איכות נוספים.

המוזיקה שמנגן ואת' היא אחת ההיפנוטיות והממסטלות שבנמצא, כשבמסיבה הצפויה ב"אומן" אמור הבחור לתת סט מרשים של שש שעות. אז תכינו את נעלי הריקוד, הרחבה מחכה לכם.

והנה טעימה קטנה ממה שצפוי לנו: Sven vath @ Space of Sound Festival 2011 – De lo mejor de la sesión

ועוד שתי קלאסיקות:  Sven Vath – Age of Love, Sven Vath – Mind Games


ההופעה של סוון ואת' בישראל – 120-180 ש"ח
חמישי, 31.03.11, 24:00 (פתיחת דלתות ב-23:00), מועדון "האומן 17", אברבנל 88, תל אביב. לרכישת כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה