25 ביוני, 2012

סופרים שבועות יחד

40 שבועות - אפליקצייה מושקעת וייחודית מעניקה להריוניות מאות תשובות, מידע חיוני ומעקב צמוד בכל שלב בהריון

אם את בהריון (בשעה טובה שיהיה!), יש סיכוי גבוה שגם את מתה לשתף מישהו בשאלות הכי קטנות ומציקות (זה בסדר, גם אנחנו לא לגמרי סגורים מה זה שלייה צדית). בדיוק בשבילך, נולדה האפליקציה הבאה: "40 שבועות" שפיתחה חברת מג'יקס מדיה (בישראל בחסות הכללית) מציעה שירות מושקע, מרתק וייחודי (לבעלות אייפון או אייפד) שתלווה אותך יום יום, דרך כל מה שעובר עלייך ועל הדייר הקטן שמתארח אצלך בבטן.

לאחר שתזיני את מועד הלידה המשוער – אפליקציית "40 שבועות" תתחיל להזרים אליך מדי בוקר טיפ יומי, המלצות חשובות, מידע חיוני על השלב בו את נמצאת כעת, סרטונים שבועיים עם אנימציית תלת מימד של העובר המתפתח (שעוצבו בקופרודוקציה בינלאומית בעזרת 25 אנימטורים, 20 רופאים ובמשך שנתיים!) ומידע על הבדיקות הרפואיות שעלייך לעבור. בנוסף, האפליקציה כוללת מאגר עצום של מאות שאלות ותשובות, המתעדכנות ומחולקות לפי שבועות ההריון. אם לא תמצאי את השאלה והתשובה שחיפשת, תוכלי תמיד להתייעץ עם רופאים מומחים מטעם "כללית", ולקבל תשובה אישית דרך האפליקציה.

אבל הכי כיף? בכל שלב תוכלי לצלם תמונות שלך, של הבטן, של העובר, ושל כל צעד חשוב בדרך – ולהעלות אותם בקלות ליומן ויזואלי פרטי משלך באפליקציה. הריון מעולם לא היה הייטקי יותר.

להורדת אפליקציית "40 שבועות" – לחצי כאן
או חפשי במכשיר אייפון / אייפד שברשותך "הריון ולידה – 40 שבועות" בחנות App Store.

 

לכל שאלה תשובה, סירייסלי. "40 שבועות"



יחד כל הדרך. מתוך "40 שבועות" גרסת האייפון




יש לאן העלות את הבטן. ניהול טמבלר משלך באפליקצייה


 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה