28 בינואר, 2018

סוף עונת המחירים

גשם, מרק, טישו. נפרדים מהעונה האהובה עלינו עם ניקוי מדפי חורף מטורלל במסגרת WINTER SALE לוהט והנחות מחממות גוף ונפש

אם לכל שבת יש מוצאי שבת, אזי מתבקש כי לכל עונה – יש סוף עונה. וכל זה היה מנחם אותנו מאוד, לו היה מדובר באיזו עונה שחונה, מיוזעת וארוכה כמו הנצח (ומי שיודעת על מי אנחנו מדברים – יודעת על מי אנחנו מדברים). אבל כשהעניין הוא תחילת סופו של החורף, אדון השוקו והכירבולית שלנו, מלך הקלנדר והג'ון סנואו של כל העונות – אנחנו שוקעים בדכדוך עמוק עם כל יום ינוארי שעובר.

ובכן, קיראו לנו אגוצנטרים, אך כדי להרים לעצמנו קצת את האף מהקלינקס, החלטנו שאם כבר רואים אייקון שמשי בקצה טווח התחזית, ואם כבר האנשים שמלבישים אותנו מנקים בימים אלו מדפים ואוטוטו מוציאים החוצה סנדלים וגופיות (עוד לא! קישטה!) – לפחות שיצא לנו משתלם:

קבלו בתשואות את שבוע WINTER SALE הרותח של מרמלדה מרקט, שמציג מהיום ועד מוצ"ש (3.2) עשרות אלפי (יותר קרוב לטריליוני, אבל לא רצינו להשוויץ) פריטים יפהפיים בהנחות מופרזות מכל מחלקה חיונית: סריגים, מעילים, מגפיים, ריהוט, ספרים חדשים, גופי תאורה, שוברים לעיסוי, מוצרי נייר, תכשיטים, סדנאות, תחפושות, תיקים, ענייני ילדים, בונבוניירות, אקססוריז לחיות מחמד, נעליים, צעיפים, ותכשיטים – כבר אמרנו?? והכל, כמו תמיד אצל בעל הבית המשיגנע שלנו – במבצעים מפתים מדי. בוס, לך תראה רופא.

בתור התחלה, את הטופ של הטופ – הפנינים השחורות, הנדירות והכי שוות מהסייל – שלפנו וריכזנו עבורכם באוסף החגיגי והחורפי שכאן (על לא דבר). אז קדימה, קחו חיזוקית ופתי בר, היכנסו עם המחשב או הנייד מתחת לפוך וצאו לשיטוט חסר מעצורים בין השלוליות האחרונות. גם זה משהו.
 
WINTER SALE במרמלדה מרקט – עד 70% הנחה על אלפי מוצרים המשתתפים במבצע (בתוקף עד מוצ"ש, 3.2.18, 23:59)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה