01 בינואר, 2012

סוף זה תמיד התחלה?

ברכות לשנת 2012 והמלצה על יומן מאיה, למי שבכל זאת רוצה להבין על מה בעצם מדובר

בוקר טוב וברוכים הבאים לשנת 2012. מקווים שעשיתם חיים אתמול. למעשה אנחנו מקווים שאתם לא קוראים את המייל הזה כרגע (שנשלח ב 7:00- בבוקר), אלא חומקים מהמקלחת למיטה אחרי לילה של תענוגות משולחות כל רסן. אבל אנחנו גם די יודעים שרובכם כאן. שהיה לכם לילה לגמרי שיגרתי (אם לא סופרים את הרעש מהדירה ליד), כמו שלנו, מקסימום הרמתם כוסית אצל השוורצמנים, אכלתם חסה עם האצבעות (WILD) ועשיתם לחיים חגיגי ב-11:45 כי הייתם חייבים ללכת להחליף את הבייביסיטר.

יש מצב שזה מה שהיה.

אבל אם בא לכם בכל זאת להרגיש קצת חגיגיים, כדאי לכם לעיין ביומן המאיה (תורה עתיקה המבוססת על לוחות זמן מתמטיים) שנחת על שולחננו ממש עכשיו, וללמוד כיצד יש להתכונן לשנת 2012, או יותר נכון לחורף 2012. אז הו אז, אנו עומדים לחוות קטסטרופה (שכנראה לא חייבת להיות גלובלית אלא התרחשות שיש לנו עליה שליטה) שקשורה להיפוך הקטבים או משהו כזה.

נקווה שזה לא מה שיהיה.

בכל מקרה, שתהיה לכם שנה מהממת. קחו אותה בקלות, תעשו ספורט, תחיו בכיף, תלחמו על מה שחשוב לכם וזהו פחות או יותר.

"יומן מאיה – חכמת הזמן והמרחב": ספר הדרכה ויומן שבועי לשנת תשע"ב (עד סוף ספטמבר 2012) – 90 ש"ח (באיסוף עצמי), 110 ש"ח (בדואר), 120 ש"ח (בחנויות)
להשיג ב-"המגדלור", "סיפור פשוט", "אחותי – סחר הוגן", ועוד. לחנויות נוספות, משלוח או איסוף עצמי – היכנסו לאתר המחברת, נועה פלד, טל': 054-5661932, ecodoc@gmail.com. למידע נוסף בנושא – היכנסו לאתר המאיה (או צפו בטריילר "2012 – זמן לשינוי").

 

מה היה לי, מאיה. יומן המאיה וספר הדרכה לשנת 2012

השינוי בידינו. יומן מאיה וספר הדרכה ל-2012

 


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה