16 בינואר, 2018

סווטשירט, יזע ואימוניות

קולקציית החורף של karin A כוללת שורת סווטשירטים מרהיבים ומגניבים, שהופכים את הפריט הסופרטיבי הזה - לאחד הלוהטים העונה. הי, את הכי פצצה כשקוזי לך

האדם שהציע את המילה "מיזע" כתרגום עברי לסווטשירט (יש לך את זה ביותר מילולי?) כנראה לא חלם על רמות-הסטייל שאפשר לקחת את פריט הלבוש הספורטיבי והנינוח הזה. בואו נגיד רק שהפוטר הרקום שמלאניה טראמפ לבשה לאחרונה על שטיח אדום כלשהוא, לא בדיוק משדר זומבה בפארק הירקון. ואם גם לכם יש חשק לנצל את הימים הקרים ולהפציע לעבודה עם סווטשירט דיסנט שלגמרי יעבור כאאוטפיט לכל טקס פרסים שתוזמנו אליו – טוב תעשו אם תפשפשו בקולבים של קארין אביעז-טפר; השם, המוח והכישרון שמאחורי המותג האהוב והוותיק karin A.

קארין, שיודעת בדיוק מה יושב עלינו בול ומה הכי ינוצל (דהיינו – לא יראה את הארון מבפנים כל העונה), עיצבה קולקציית חורף עשירה בסריגים דקים, קרדיגנים עבים, סוודרים ציוריים, שמלות גולף ארוכות, מכנסי קטיפה ואפילו כובעי צמר סרוגים. כולם משתלבים זה בזה ובחיי היום יום שלנו כמו מדים קבועים, שתמיד מעוררים שיחות תמי4 בנוסח "מאיפה זה?" או "נשאר לה במדיום?!".

אבל הפונפון שבקפוצ'ון? כאמור, סווטשירטים מעולים בטווח מידות נדיב, שמצליחים להרים את הז'אנר: יש אחד אדום וסקסי משולב בסרטי רקמה במראה סולמות שקופים. יש אחר קולי למדי, בדוגמת פסים אנכיים. יש קו שלם (שכולל גם חולצות טי ותיקי בד) בהם נרקמה המילה LOVER מעל הלב; ועוד הפתעות שחובה למדוד. ובכולם אגב כיסי צד נסתרים ומתחשבים לנשיאת ניידים או טישו בשלוף (ליידי, את גאון!). יותר מזה? קבלו, יא גרידים: עד סוף השבוע (שישי, 19.1.18), כל הטוב הזה (פלוס מציאוֹת מעונות חורף קודמות) מתארח במכירת פופ-אפ מיוחדת בבוטיק הילדים SHTAIM, שעבר הרחבה ממש לאחרונה והכפיל את ההיצע מעורר החשקים שם.

פנו לעצמכם רגע, וגם מדף או שניים, הזיזו הצידה את האימוניות, המקטורה והצמודונים (טרינינג, קרדיגן וטייץ, כן?) – ותנו לגרוב של קארין להיכנס.

 קולקציית החורף של karin A – החל מ-100 ש"ח (לסווטשירטים מעונות קודמות)
עכשיו בהנחות מיוחדות בחנות האונליין, וגם במכירת פופ-אפ, עד יום שישי, 19.1.18, 15:00, בבוטיק SHTAIM, קינג ג'ורג' 86, תל אביב

 

המדים הקבועים שלנו. סווטשירטים וסוודרים של KARIN A (צילומים: דודי חסון)

ממתי סווטשירט נהיה לוהט כל כך? קולקציית החורף של karin A (צילומים: דודי חסון)

 

 

 

 

המאהבים החדשים שלנו. סווטשירט LOVER של קארין איי

המאהבים החדשים שלנו. סווטשירט LOVER של קארין איי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה