15 באפריל, 2010

סוגרים מרפסת

גל אוחובסקי ממליץ על הצומת הכי סואן בעיר (בשילוב עם סנדביץ' קורנדביף עסיסי)

את ה-Ruben sandwich, כך לפחות אומרת ויקיפדיה, המציא יהודי אמריקאי ממוצא רוסי בשנות העשרים של המאה הקודמת. בגלגולו הנוכחי הרובן סנדביץ' הוא כריך מלא בקורנדביף, שהוא הדבר הכי טעים בעיר ומוכרים אתו ב-Ruben, סנדביץ'-בר ברחוב יהודה הלוי בתל אביב. אבל את זה כבר כולם יודעים.

מה שמתברר לאט לאט הוא שהסנדביץ' המגרה הוא רק התפאורה לדבר האמיתי – הלא הוא המרפסת ב"רובן". שכן המקום הזה שוכן באחד הצמתים הכי סואנים בתל אביב, המקום שבו נפגשים אבן גבירול, יהודה הלוי, החשמונאים, לסקוב ומרמורק. בדרך כלל הוא נחשב לצומת גועלי שעוברי רגל נמנעים לעצור בו. אלא מה, המרפסת של "רובן", מרפסת פתוחה הממוקמת חצי קומה מעל המדרכה, נותנת זווית צפייה שונה וחדשה לגמרי, שבשעות מסוימות של היום (למשל בערב או בן ערביים), מאפשרת למי שיושב בה להתענג על עירוניות אמיתית שכוללת מכוניות נוסעות ואווירה אנרגטית.

והיום, כשכל הזמן משתלחים בעיר, בלכלוך וברעש, כבר אף אחד לא מבחין כמה כיף לשבת על מרפסת ולראות מכוניות חולפות. לכן לכו לכם ל"רובן", ובזמן שהאחד עומד בתור, השני יתפוס מקום במרפסת הקטנה (רק חמישה כסאות) ויתמקם מעל המכוניות השועטות מאבן גבירול לתוך יהודה הלוי. אם אתם עירונים אמיתיים, הסנדביץ' על המרפסת יהיה טעים פי שבע.

Ruben – יהודה הלוי 112 (פינת קרליבך), תל אביב, טל': 077-4908050
סנדביץ' קורנדביף –  26 ש"ח (רגיל), 44 ש"ח (כפול)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה