01 בנובמבר, 2010

סוגרים את הספארי

חנות התיקים הוותיקה "ספארי" סוגרת את שעריה אחרי כמעט חמישים שנים

בימים האחרונים שמנו לב שהקרוקודיל והנחש בדיכאון. הגדלנו להם את מינוני הציפרלקס (תרופה שפותחה במקור עבור בעלי כנף חרדתיים), אך ללא הועיל. בסוף, ורק אחרי שדחקנו אותם לפינת הכלוב, הסכימו להודות שמקור פנימי סיפר להם שסוגרים את הספארי.

ואכן, מתברר ש"ספארי", חנות התיקים הוותיקה מרחוב דיזנגוף, שממוקמת ברחוב הראשי של העיר כבר משנת שישים וארבע(!) – סוגרת את שעריה. לא עוד עצירה מהורהרת מול חלון הראווה שבפינת דיזנגוף/ז'אן ז'ורס, לצורך פינטוז והתענגות על ארנקים ותיקים בשלל דוגמאות וצבעים. לא עוד דיאלוגים חרישיים עם מותגים איטלקיים (אל תדאג, אהובי. תיכף תיכנס המשכורת ונברח מכאן ביחד) ולא עוד ארנקים מנצחים שעושים כבוד לכל תזרים מזומנים. עצוב, באמת עצוב. ומה יכול לעודד את רוחנו הנכאה, אם לא חמישים אחוזי הנחה על כל המלאי? ובכן, שלא תגידו ששמרנו לעצמנו את החדשות החמות: כל קולקציית התיקים והארנקים האיטלקיים לחורף תימכר ב"ספארי" בימים הקרובים במחירי עלות: תיקי עור איטלקי וסקאי, מאות ארנקי כסף עשויים ומעוצבים מעור ומותגים כמו נובו- דיווה ממילאנו, Cromia ועמנואל. אחרי כל השנים האלה, הלב באמת נצבט. תודה לך, ספארי, בשם נשות תל אביב בעבר ובהווה, על כל השנים היפות.  ואם נדמה לך שאנחנו מזילים דמעה, אז לא. אנחנו מתאפקים. זה סתם תיק בעין.


מכירת חיסול ב"ספארי", עד יום שישי הקרוב (5.11) – כל התיקים והארנקים ב-350 ש"ח – 750 ש"ח (במקום 750 ש"ח – 1,600 ש"ח). דיזנגוף 147 (פינת ז'אן ז'ורס), טל' 03-5232036, פתוח בין 09:00-20:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה