29 במרץ, 2011

לילות לבנים

פריטי הטקסטיל הלבנים והאולטרה משובחים של "עילי" יהפכו את המיטה שלכם לגן עדן עלי אדמות

בתור ילדים שנהגו להירדם לילה לילה על מצעי רחוב סומסום או רובוטריקים, אף פעם לא הבנו למה הגדולים מסתפקים במצעים לבנים, צחים ומשעממים. איך בכלל אפשר להירדם בשקט, כשעל הכרית אין אפילו אופטימוס פריים אחד? רק שנים אחרי זה הבנו כי לבן, שמורכב מכל הצבעים כולם, הוא ה-תרופה לשינה טרופה. ואחרי סיבוב בחנות כלי המיטה והבית "עילי" ברמת השרון – נדמה שמצאנו לנו בית חדש לישון בו.

המותג "עילי", המרמז בשמו על איכות סוג הפריטים שתמצאו בו (ונוצר מצירוף שמותיהן של בעלות החנות, המעצבות עירית לוין וליאורה כהן), הוקם מתוך כמיהה וחיפוש אחר כלי המיטה הלבנים, הקלאסיים והפשוטים של פעם. הודות לטכנולוגיות עיצוב הבדים של היום – מציע המותג כלי מיטה, מטבח ורחצה המקשרים בין מסורות העבר למציאות שלנו ובכל סוגי הלבן האפשריים – החל מגוון שמנת, דרך לבן צחור של ורד ועד לבן בוהק של שלג. אל החנות היפה והשקטה שהקימו ב-2005, מגיעים פריטים מבדים שיוצרו בישראל במיוחד עבורן או כאלה שמצאו בתערוכות בחו"ל וייבאו ארצה בעצמן, וכולם באיכות ורמת גימור שנועדה ללוות אתכם עוד שנים ארוכות של כירבול. ארבע פעמים בשנה מוציאות עירית וליאורה קולקציה חדשה לחנות, לצד פריטים קלאסיים ועל-זמניים שתמיד נשמח לקבל. יש שמיכת ארבע עונות ענקית או מצעים רקומים עם ראשי תיבות של חתן וכלה ברי מזל, יש מגבות פיקה ונעלי מגבת רקומות לחדר הרחצה, יש מגני ראש וכריות נוי שיעיפו ללול של הנסיכים שלכם את המעקה, ויש מפות רקומות בעבודת יד שיהפכו את שולחן המטבח לאייטם ממגזין "פרובנס ושאר מקומות שהיינו רוצים לגור בהם".

אחרי ביקור ארוך בחנות, שלפנו שני פריטים שהתקשינו להיפרד מהם במיוחד: שלישיית מגבות מטבח עשויות 100% כותנה שמעוטרות בפסים כחולים, אדומים ולבנים; וגם כיסוי מיטה אחד מ-100% כותנת ברוקד בעלת עיטורים מובלטים ורומנטיים. יש על מה לחלום.  

שלישיית מגבות מטבח – 80 ש"ח, כיסוי מיטה – החל מ-1,200 ש"ח
להשיג ב"עילי", אוסישקין 98, רמת השרון, טל': 03-5401027, שעות פתיחה: ראשון, שלישי, רביעי, חמישי – 10:30-18:30, שני ושישי 10:30-14:00, studio@ili-home.com
, לעדכונים על השקת קולקציה חדשה לקראת הפסח – היכנסו לדף הפייסבוק.
שימו לב: סניף חדש נפתח גם באלקלעי, מתחם בזל, תל אביב.

יש מה לבקש באפיקומן. כיסוי מיטה ומגבות מטבח של "עילי" (צילום: דנה זונשיין)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה