27 במאי, 2009

סוּפר עגלה

הכירו לשכנים שלכם מיזם חכם המאפשר לכל דיירי הבניין לחלוק עגלת סופרמרקט, מבלי להסתבך עם מטבעות חמישה שקלים מנג'סים ותעודות זהות אבודות

חוק מרפי נוסח תל אביב: אף פעם, אבל אף פעם, לא יהיה לכם בארנק בכיס מטבע של חמישה שקלים כדי לשחרר לעצמכם עגלה בסופרמרקט. וגם אם תפרטו שטר של מאתיים ותצליחו לסיים את הקניות, ידרוש מכם המאבטח להפקיד בידיו את תעודת הזהות שלכם, רק כדי לשנע את העגלה עד לבניין ממול. התעודה, כמובן, תיעדר אף היא מארנקכם ברגע האמת, כי ככה זה בחיים. ואתם תקללו ותזמינו משלוח, או תקללו ותסחבו את כל הקניות הביתה, ובכל מקרה – זה יכאב. תגידו בעצמכם, לא חראם?

אז הנה, אישה חכמה וטובה בשם מירי זיסו באה לעזרתכם. רחמיה של זיסו, שעוסקת לפרנסתה בשיווק ובפרסום, נכמרו על דיירי הבתים המשותפים, וכך יזמה שירות עירוני גאוני בשם סוּפּר עגלה: מדובר ברכישה משותפת של עגלת סופרמרקט לשימוש תושבי הבניין. כל אחת מהעגלות של סופר עגלה מותאמת למימדי המעלית בבניין המזמין, והיא בעלת קיבולת בנפח שנע בין 100-180 ליטר. לעגלה יש גם מנעול מיוחד, ומפתח זיהוי אישי מחולק לכל הדיירים. המפתח הזה, אגב, יתאים גם לשאר העגלות בסופרמרקט (היו שלום, חמישה שקלים מנג'סים!) אבל לא להיפך – כך שאנא, אל תנסו לשחרר את העגלה של הבניין עם מחזיק המפתחות שקיבלתם במתנה מהמוסכניק שלכם. לטובת החוששים מגנבים (ובפרט בסמוך למועד איסוף הקרשים לל"ג בעומר), אל דאגה: כתובת הבניין תוטבע על העגלה, וכשהיא תימצא בשימוש – תוכלו לדעת באיזו דירה ואצל מי מהשכנים היא מבלה. הזדמנות מצוינת להרים טלפון לוועד הבית ולהגיד בקול מנומס, "גברת ליכטנפלד, אני מבינ/ה שאת בקניות כרגע. יש מצב שעל הדרך תביאי לנו מלאווח מהמקרר של הקפואים, סחוג ובקבוק קולה?".

עגלת סופר לבניין – 50 ש"ח לכל דירה (לבניין בן 30 דירות) או 1,500 ש"ח לוועד הבית
לפרטים נוספים – מירי זיסו, טל': 052-2343801, superagala@zahav.net.il

3 thoughts on “סוּפר עגלה

  1. גיל פז הגיב:

    שלום
    אני נציג ועד בית בחריש בבניין עם 25 דירות
    אם אשפר לקבל הצעת מחיר לעגלה 180 ליטר או 200 ליטר.
    האם יש עגלה מפלבטיק קשיח ?
    מה מחיר הובלה לחריש והתקנת המנעול ע0 30 מפתחות

  2. יוסי הגיב:

    שלום
    אנו נציגי בנין מגורים בכפר סבא בעל 86 דירות מבקש לקבל הצעת מחיר ל 4/5 עגלות של 125 ליטר כולל הובלה , התקנה , ומפתחות זיהוי .
    אנא שלחו הצעת מחיר למייל : yossi@dresher-paper.com
    תודה , יוסי

  3. עדנה זכות הגיב:

    שאלה אם שכן לקח את העגלה ולא החזיר
    איך יודעים אצל מי העגלה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה