03 ביולי, 2008

סה שיק סה פריק

מלון Chic & Basic Born שבלב ברצלונה יוסיף פינוק וכמויות סטייל לא מבוטלות לחופשת הקיץ הבאה שלכם

הקיץ הגיע ואיתו גם עונת הנסיעות. בינינו, הגיע הזמן לקחת קצת אוויר. ולא, יציאה למרפסת המעשנים במשרד לא נחשב לקחת אוויר. ואם כבר אוויר, הרי ידוע שהאוויר של חו"ל הרבה יותר מאוורר, ואם כבר חו"ל, הרי ידוע שברצלונה היא העיר שהכי כיף לנו לבלות בה בקיץ. השילוב של אוכל מעולה, חוף ים כיפי ושופינג מצוין עושים לנו את זה. באופן מוזר.

ובקיץ הזה אנחנו מאד נשתדל לבקר בברצלונה באחד מהמלונות הכי מגניבים שיש בעיר. ה-Chic & Basic Born הוא מלון סופר מסוגנן שממוקם בשכונת Born, שכונה שיקית בה מתגוררים זה לצד זה, סטודנטים, אמנים, אנשי רוח ואינטלקטואלים. הכניסה למלון מסתתרת מאחורי דלת עץ כבדה וכמעט חסרת שילוט שמאחוריה נפתח בפני המבקרים חלל לבן וחשוך ברובו המואר בתאורת לד משתנה המאירה בכל פעם על כניסה לחדר אחר. החדרים עצמם גם כן לבנים לגמרי ומעבר למיטה ענקית ונוחה במיוחד מחכה מקלחת שקופה ועגולה באמצע החדר. ברשותכם, את הבדיחות על המקלחת נשאיר בצד. כי סף כל החוויה במלון מצטרפת להנאה רבה שתהפוך את הטיול בברצלונה לכיף מזוקק.

אחרי שבוע חופש בברצלונה יכול להיות שנחזור עם כמה מילים בקטלאנית, מזוודה עמוסה בשמלות חדשות וקצת חול בסנדלים אבל יותר מכל נהיה מלאים בשיק. זה בייסיק.

מלון Chic & Basic Born – החל מ-96 יורו ללילה
Calle Princesa, 50
08003 Barcelona
tel: 932 954 652
fax: 932 954 653
born@chicandbasic.com
www.chicandbasic.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה