15 באפריל, 2010

סאשה כחול לבן

עדי שבת מתכוננת למסיבת יום העצמאות עם די ג'יי סאשה הבריטי. בואו גם

11 שנים אחרי שביקר כאן לראשונה בימי אלנבי 58 העליזים ושינה את התפיסה המוזיקלית של חיי הקלאבינג הישראלים, וארבע שנים אחרי שהיה כאן בפעם האחרונה מול אלפי אנשים אקסטטיים, מגיע די ג'יי סאשה הבריטי, שלגמרי לא במקרה הוא גם אחד הפייבוריטים של הקהל הישראלי (ושלי כמובן) ואחת המיתולוגיות האלקטרוניות החיות, לביקור נוסף במחוזותינו. ביום שלישי (20.4.10) ב-10 בבוקר, הוא יחגוג איתנו את יום העצמאות באירוע חגיגי במיוחד מבית היוצר של שמעון שירזי והאומן 17, שזה אומר תפאורה מושקעת במיוחד, מיצגים מרהיבים, הופעות פרובוקטיביות ושאר הפתעות.

והאמת, אני מתרגשת. ככה, בלי בושה, מתרגשת. כמו הנערה הקלאברית שהייתי לפני 11 שנים. טוב, מה הפלא? בכל זאת מדובר במפיק מוזיקלי, רמיקסר ודי ג'יי-על, שהיה שם עוד מימי ההסיינדה העליזים (המועדון בו החלה סצינת המועדונים הבריטית אחרי הנו-ווייב), ועיצב במשך כל הניינטיז את הפסקול של הדור שלנו (ביחד עם ג'ון דיגוויד) דרך לא מעט ריליסים שביניהם 2 אלבומי גלובל אנדרגראונד מיתולוגיים ומעולים.

המוזיקה שהוא מנגן (בפעם האחרונה ששמעתי אותו זה היה לפני כשנה וחצי בלונדון בפתיחה של המגה-מועדון Matter והוא היה מדהים) משלבת אינספור מצבי צבירה רגשיים (מאושר עילאי ועד למלנכוליה דאנסבילית), פורצת את כל הסכרים ומשחררת כמויות של סירוטונין שלא ידעתם שיש לכם במערכת. לא יעזור לכל המלעיזים למיניהם, הבנאדם יודע את העבודה. שנים שהוא יודע אותה. ובינינו, מה יכול להיות יותר טוב מלקבל בלייב לפנים, לאוזניים ולרחבה את האיש והאגדה? בקיצור מדובר בחווייה שכל מי שקלאבריות זרמה או עדיין זורמת בדמו, לא ירצה לפספס.

קחו קצת מזה, וקצת מזה, ועוד קצת מזה לחימום האווירה.

מסיבת יום העצמאות עם די ג" סאשה – שלישי, 20.4, 10:00, האומן 17 (אברבנל 88), תל אביב
מכירה מוקדמת במשרדי האומן 17, קרמבו רקורדס (שינקין 18, תל אביב), סקסישופ (דיזנגוף 150, תל אביב), אויטה (יבנה 31, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה