06 בספטמבר, 2010

נשיקות מותק

הכירו את רויטל גרנית שלקחה את הובי האפיה שלה והפכה אותו למפעל ועסק משגשג של עוגיות בריאות וטעימות

קורה לנו לא אחת שאנחנו מפנטזים עם החצי השני שלנו על פתיחת עסק משותף. זה תמיד מתחיל בפנטזיה רומנטית כמו "יאללה, בואי נתפטר יחד ונקים משהו!", ממשיך בהצעות של שמות כמו "בוטיק החמודים" או "נישי ונושי ובניו" ונגמר בסכסוכים עיקשים על מי יהיה על הקופה ומי יתעסק עם הספקים.

מזל שבני הזוג רויטל ועדי גרנית התעלו מעל כל זה כשקלטו שיש להם בבית מוצר מנצח, וכיום מחזיקים יחד בעסק משגשג של מוצרי אפייה בריאים, המבוססים כולם על קמח מלא, סוכר חום ומרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים. רויטל שלמדה מדעי החברה ומשאבי אנוש, נהגה לאפות עוגות ועוגיות בריאות וטעימות לבני משפחתה וחברים, שהבינו אחרי כל ביס כי מדובר בשוס היסטרי ושמישהו חייב להרים שם את כפפת התנור ולעשות מזה ביזנס. כך קרה למעשה כי בשש השנים האחרונות, התחביב של רויטל התרחב לכדי עסק משפחתי מצליח אליו הצטרף כאמור גם בעלה עדי. ברבות השנים עבר העסק מהמטבח הביתי שלהם ברמת אילן לקונדיטוריה בגני יהודה, ובימים אלה אף מוקם מפעל חדש למותג בבית שמש.

תחת השם "רויטל אפייה ביתית" תמצאו כיום 16 סוגי גרנולה פריכים עשירים וטעימים ביותר, עוגיות בריאות מקמח כוסמין, עוגות בחושות ועוד המון מוצרים הנאפים כולם בעבודת יד. במהלך התקף קרייבינג למשהו מתוק ולא משחית, פתחנו למשל מארז "נשיקות" מרנג שוויצרי המכילות 100% סוכר חום וקוביות תפוחים מיובשים (בתמונה), שהוציאה רויטל לכבוד ראש השנה, וחוסל עוד הרבה הרבה לפני.

חזרנו הביתה עם פירורים מתוקים ומסגירים מסביב לשפתיים והתיישבנו בלי לחשוב פעמיים על עיצוב פנקס חשבוניות משפחתיות ובחירת ח.פ. משותף. שיהיה בבית. מקסימום יצאו לנו מזה נשיקות.  

עוגיות מרנג ותפוחים של "רויטל אפייה ביתית" במהדורה מיוחדת לראש השנה – 18.99 (למארז צילינדר של 100 גר')
להשיג ברשת "עדן טבע מרקט" ובחנויות מובחרות בכל רחבי הארץ, לפרטים נוספים – "רויטל אפיה ביתית", רח' הורדים 7, גני יהודה, טל': 03-5355722, 054-5524000 (רויטל), revitalgranit@012.net.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה