23 בינואר, 2019

נשארה תחפושת חד-קרן אחראי?

השנה לא נזכרים יום לפני פורים ונתקעים עם שמלת יובל המבולבלת, אחרונה, XXL. הקדימו התקפי חרדה ובואו לבחור כבר מעכשיו תחפושת מושקעת ומקורית, בעבודת יד מרגשת, שהליצן שלכם באמת רוצה. הכי קסטיום-מייד

פרומיל שניה אחרי שסיימנו עם מטלות ט"ו בשבט (למסירה: 3 עציצים מקרטון חלב תמורת חלב 3%), ורגע לפני ציון כל מועד אחר בלו"ז – אנחנו נוהגים לפנות זמן כדי שנוכל להילחץ מהמטלה הבאה כמו שצריך: למצוא תחפושת. לכל ילדון מטורלל בחבורה. כולל זה שמחליט שהוא בעצם לא אוהב קפטן תחתונים בבוקר העדלאידע. תודה רבה, אנחנו לא בנויים לזה, שלום.

אולי אם נקדים השנה תרופה לפאניקה, ונתחפש להורים אחראיים, תקתקנים, שנזכרים בזמן לתפוס תחפושות אמיתיות ומושקעות – לא ניתקע יום לפני החג בטווח שבין "שובליקו, אם נעשה חורים בווילון הירוק – זה בול מיניון-חייזר!", לבין "נשאר רק אלזת-כריסמס, מידה 42, זה בסדר?".
 
אתם איתנו? אז שימו לב: יצרנו מספיק זמן מראש ליסט של מעצבות תחפושות מבוקשות ומרגשות, לכולן שורת רעיונות מקוריים ו-2 ידיים ימניות שיודעות לקחת כל פיסת טול, לבד ומחט – ולברוא דמויות מהחלומות שכיף ללבוש כל השנה (בבתים בהם פורים אכן חל פעמיים בשבוע); והכי כיף? בעבודת יד מהממת שאין דומה לה. מואנה הסקסית מייד אין בנגלדש? אל תחכי לנו בדואר:
 
 

 

#1

ראש לשועלים, ויש גם זנב לאריות. תחפושות נעימות שכיף ללבוש כל השנה, "בד בבד"

ראש לשועלים, ויש גם זנב לאריות. תחפושות נעימות שכיף ללבוש כל השנה, "בד בבד"

 

 

#2

 

#3

 

#4

 

 

#5

תזכירו לנו למה לא כל יום פורים?. תחפושות נסיכותיות אצל מוריה עטר, "טול טול"

תזכירו לנו למה לא כל יום פורים?! תחפושות נסיכותיות אצל מוריה עטר, "טול טול"

 

 

#6

ולא לצאת מהוואנזי עד האביב. תחפושות לפעוטות ב"בייבי סטייל" וב"לקטבע"

לא יוצאים מהוואנזי עד פסח. תחפושות רכות לפעוטות ב"בייבי סטייל" וב"לקטבע"

 

 

#7

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה