28 בספטמבר, 2014

נקמת המשועממים

פרק שביעי בסדרת גילטי פלז'ר, עם חומרי צפייה מביכים, משחק מחשב ממכר והדבר שמעביר לנו ישיבות הנהלה ארוכות. כך תעבירו את הזמן המת שבין ארוחות משפחתיות

נו, אז איך היה? מי החזיר לכם בטעות את הוואזה שנתתם לו בפסח? מי לא קלט מתי הערב נגמר וליווה אתכם לזרוק את הפח? מי השתכר ופתח ברצף בדיחות ששמעתם בתור ילדים (וכבר אז זה לא הצחיק)? איך שלא תסתכלו על זה, כולנו יחד בימים הנוראים האלה, שבין ארוחות חג לבין להודיע לכל המשפחה שהתאסלמנו ושישכחו מאיתנו בשנה הבאה.

כדי לצלוח את השבוע הקרוב עם הראש מעל המים, קחו חיזוק קטן בדמות הפרק השביעי בסדרת הקאלט – "גילטי פלז'ר: נקמת המשועממים".

הפעם אנחנו חושפים את כל מה שהשאיר אותנו ערים בלילות האחרונים ויעזור גם לכם להעביר את הזמן המת הזה של ציפייה למייל חשוב, הורדת קבצים כבדים או סתם מתחת לשולחן הישיבות (זה בסדר גם המנכ"ל על טמפל ראן). קחו את הרשימה לתור הבא אצל הרופא ואל תתביישו להסתיר מי העביר לכם:

#1
הפלז'ר – המשחק Emoji & Earth Porn
הגילט – מה זה אימוג'י כולם יודעים? האייקונים הקטנים שהפכו כל נקודותיים וסוגריים לסמיילי, והציפו את הוואטסאפ שלכם בסמלי לב, פרחים ואסלה. אז חבורה מבריקה הגתה משחק שהולך ככה: על רקע נופי כדור הארץ הכי יפים, פרושים מאות אימוג'ים קטנים שלא מפסיקים לנוע ולזוז מצד לצד, מספרם עולה ב-100 בכל שלב, ועליכם לאתר רק את האחד שעומד במקום. שימו לב, השובבים הקטנים נוטים לפעמים לעצור לפאוזה קטנה ומיד להמשיך לרצד. מצאתם את האחד שלא מש? בטוח? סחטיין, לחצו ועברו שלב. ככה עד שיצאו לכם העיניים. איפה אפי, הדור הבא.
מאיפהמהאתר emojisandearthporn.com

 

#2


הפלז'ר
– כל סרטוני הריקודים של מאדי זיגלר
הגילט – אז ככה: כבר יצא לנו לתפוס את סדרת הטראש "רקדניות קטנות" (Dance Moms) שעוקבת אחרי קבוצת ילדות תמימות בחוג הריקוד הכי סוער בארה"ב, ואמותיהן ההיסטריות המתנגחות באבּי המורה ובעלת הסטודיו הקשוחה. אחת הילדות שמתבלטת כבר בעונה הראשונה וזוכה לסולו אחרי סולו היא מאדי זיגלר, או – "הילדה שרוקדת כמו מטורפת בקליפ של שנדליר" בשבילכם. מאז שהעולם ובעיקר SIA גילו אותה ויצרו אלפי חיקויים לריקוד המפורסם, התווסף לטירוף עמוד וויקיפדיה משלה, חשבון אינסטה מושקע ואינסוף קטעי ריקוד פסיכיים שלה ביוטיוב שקשה להפסיק לראות (חכו ליציאה המוגזמת של הדיווה הקטנה מהבמה). כך תכירו לעומק את מי שהולכת לשלוט בברודווי, בבולשוי, איפה שבא לה.

 

#3

מזון לנשמה. בוטנים אמריקאיים "סבבה"

הפלז'ר – בוטנים אמריקאיים "סבבה"
הגילט – אין דרך תרבותית להעביר ישיבת הנהלה ארוכה שמתחילה בדיוק בשעה שאנחנו נרדמים ומסתיימת כשהבוס צריך ללכת. מה עושים? פופקורן נשרף, בורקס עושה פירורים ושוקולד זה רק כשמישהו חוזר מחו"ל. בדיוק בנקודה הזו, אנחנו בוחרים אחד שילך לפיצוציה ויקנה לכל אחד שקית "סבבה" אישית של בוטנים אמריקאיים כיפיים, לא מייבשים את הגרון כמו בני-דודם הקבוקים וסותמים את הרעב של אחרי הצהריים. 2.5 השקלים הכי משביעים שאפשר. עופר, תעביר לנו שקית.
מאיפה – בכל מכולת וקיוסק שמכבד אותנו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה